förvaringsboxen

Lördag & solen skiner. Nu har vi snart gjort dom 2 värsta månaderna enligt mig, sen går det bara åt rätt håll mot våren och sommaren:-)  känns bra!!
Ikväll blir det myskväll med melodifestivalen & "götta". Vad ska ni göra ikväll?

Efter jobbet igår så gick jag ner på stan & clas ohlssons för att kika på förvaringsboxen. Det fanns några kvar men dom verkade inte vara så bra gjord, många var buckliga & saknande färg på vissa ställen.
Men tillslut lyckades jag hitta en fin som fick följa med hem:-)

Önskar er en trevlig helg!!!

image270

image269
Bild:privat, får ej kopieras.
#1 - - Sandra:

Åh din stege är så fint! Hade iallafall turen att jag kunde köpa den svarta stegen från Ikea, nu gäller det bara att hitta fina saker att ha på den :) Kram Sandra

#2 - - Sandra:

Å den boxen är så fin. Jag vill också till Clas Ohlson! Blir kanske en tur dit imorn. Stegen är också riktigt snygg. Kram

#3 - - Josephine:

Vad fint det blev! Väääääääry tjusigt :)

#4 - - Linda:

Fint det blev! Ikväll blir det givetvis melodifestivalen, den missar jag aldrig någonsin. :)

#5 - - Anna:

Du hade alldeles rätt! Den där boxen gör sig superbra på din fina fina stege :-) För oss blir det precis samma som för er i kväll; melodifestivalen och götta. Ha en fortsatt bra helg! Kram

#6 - - Nilla:

Vad fint ni bor! Jättebra och inspirerande blogg, ny i bloggvärlden som jag är.
Ska oxå titta på melodifestivalen men deltävling 2 då vi bor i Singapore får vi titta 1 vecka senare
Må gott

#7 - - Dinka:

Jag vill med ha en sådan.Ska nog köra in till stan på torsdag när jag är ledig och kolla om jag hittar den på Clas Olsson hoppas hoppas...Fast jag har infört shopping förbjud igen här hemma.Se hur länge det håller.Än så länge har det gått riktigt bra i nästan två veckor snart.KRAM!

#8 - - Anna:

Hi hi, angående klockan så kan de ju kanske redan ha fler på lagret, för jag såg bara att det var den sista jag tog från bordet där de låg. Dit och kika! KRAM

#9 - - jenny:

sandra: tror som sagt att det kommer bli jättebra med din stege också.Att hitta fina saker att ha på är nog inga problem:)

sandra & josephine: tack:)

Linda: tack:) håller med, melodifestivalen måste man se.

anna: tack så mycket.

nilla: välkommen till bloggvärlden & vad kul att du gillar min blogg:)

dinka: oj vad duktig du är som inte shoppar nånting, jag skulle också ha infört shoppingförbud men jag vet inte om jag skulle klara det;)

#10 - - Syrran Mia:

Blev jättefint ju!! Vi ska försöka följa melodifestivalen live på svt här från malta, får se hur det går. Hejja BWO iallafall!;-)Ha det bra! Syns om 2 dagar! Längtar!! kram!

#11 - - Livet i byn:

Men det där blev ju hur fint som helst!

~Livet i byn

#12 - - Annika:

Vad fint det blev på din stege! Vilken tur att du hittade en box som inte är bucklig! Här har solen lyst så fint hela dagen - underbart! Ikväll blir det förstås Melodifestivalen. Först middag hos goda vänner! Ha en fin kväll!

#13 - - Anna:

Tänk vad fina saker Clas Ohlsson har! Inte det första stället jag tänker på när det gäller inredningsprylar. Snyggt kakel ni har!
Ikväll blir det fest hos kompis. Så tyvärr blir det nog inget tv-tittande... Trevlig kväll!

#14 - - Emma:

Hejsan!Vad fint det blev, boxen passade ju alldeles perfekt där=)Ska titta på melodifestivalen alldeles ensam=(Sambon e borta ikväll, köpte lite godis ialla fall;)Ha en trevlig kväll!Kram emmsan

#15 - - Designtjejen:

Åh, vad tråkigt att dom inte är bra (väggorden). Ja, visst är det snyggt med väggord!!! :-) Vad fina bilder du har.. jätte fint!
Trevlig lördagskväll!

#16 - - Linda P:

Den är jättesöt! Synd att jag har ett medicinskåp redan :( Ska helst inte köpa fler onödiga grejor...

Ja, jag tittade också på M-festivalen, iaf den första timmen. Det var inget bra idag.

Hejåhå!

#17 - - På-Norrgården-Ida:

Så snygg! Och på Clas Olsson - oväntat! Den passar väldigt bra in i ditt badrum! Har just tittat klart på melodifestivalen också, så jag hade en liknande kväll som du! Önskar en fortsatt bra helg! /Ida

#18 - - mamma millan:

japp, det har varit en underbar dag ida..sol blå himmel o jättevarmt...våren är på väg...gött!!!!

Have lovely weekend!!!

♥Kram Millan♥

#19 - - Lisa:

Tjusigt! Några tankar om melodifestivalen? Gick rätt låtar vidare? Jag trodde verkligen på Isaksson.. men det blev ändå en trevli överraskning m Frida.. :D Kram

#20 - - Anonym:

Jättesnyggt! Cool medicinlåda! =) Du ska vara helnöjd. :)

#21 - - Malin:

Hm, det var jag som skrev!

#22 - - Pysselprinsessan:

Men, vet du, jag förstod inte förrän nu att du oxå bor i Umeå!! Haha, så kan det vara!
Det blev väldigt snyggt med lådan!! Själv spanar jag efter en svart. Jag har sett det förut, men inte på länge nu, och det skulle passa perfekt i vårt badrum!
Kram

#23 - - sofia:

Det var jättesnyggt..är stegen från IKEA? Den har jag missat i så fall, hur nu det är möjligt! Vlken bra blogg, den blir en ny favorit!

#24 - - Fröken L:

Stegen blev verkligen jättefin och en sådan medicinbox har jag också sneglat på, men den får inte plats hos oss i dagsläget.

#25 - - Sofia:

Ja nu såg jag ju att ni hade gjort stegen själv, verkligen jättefin, önskar man var lika händig själv!=)

#26 - - Number Nine on Melon Lane:

Snyggt!

#27 - - Hus nr 8:

Medicinlådan är jättefin (o stegen & handdukarna :)såg den också häromdagen... passar bra på hyllan!

#28 - - T H E R R E fotoblogg:

Hehe. Jag ringde mitt CO (som ligger 10mil fårn mig) o frågade om de hade kvar dem, var totalt slut på nätet i våras o skulle inte komma in förrän till hösten o så länge kunde jag ju inte vänta! :P så de fick lägga undan den så fick jag hämta den. haha. men så är det när man ser något man MÅSTE ha! ;)