Gjort en MO;)

Igår efter jobbet åkte vi till Maxi för att handla lite mat. Det slutade med att lite annat smått & gott hängde med hem, bl.a några muggar. Jag tyckte de hade så fin form de här muggarna, påminner lite om twinshome. Och för det ynka priset 7 kr/st så kunde jag inte låta bli:) Jag gjorde en MO ;) , skulle bara köpa nödvändigheter ju:)

När vi står i kassan & ska betala kommer jag på att vi inte köpt skruv. Så här följer min & sambons konversation efter det:
Sambon: jamen på fredag innan jag hämtar dig så kan jag svänga förbi coop & köpa där.
Jag: nää, jag vill ju följa med dit
Sambon: men då blir det ju så dyrt.
Förstår inte alls vad han menar med det *fniss*

image277
#1 - - Fröken L:

Visst är det härligt att fynda! Fina muggar, gillar formen :)

#2 - - Kristina:

Å, dom var ju riktigt snygga:)Var med sambon en sväng å handla igår jag med. Kom hem med helt andra saker än han väntat sig:)Ha en bra dag! Kram

#3 - - Sandra:

Hihi, jag tror min sambo skulle känna igen sig. Ha en bra dag, kram!

#4 - - Anna:

Snygga muggar och snygg färg! :-) Jag har samma, fast mina är beige. Ha ha, din sambo verkar känna till riskerna. Inte ens på maxi eller coop går man säker för en inredningstok :-D Ha en bra dag! Kram

#5 - - Jill:

Fina koppar! Japp - formen var fin.

Ja det finns ju alltid risker med att besöka affärer, vilka de än kan vara. Alltid kan man hitta något.

Ha det bra!

#6 - - Helene F:

Hejsan Jenny!

Va fint du har hemma!
Bra ideer med.. kolla gärna in i min blogg..
kanske kan byta tankar?
Ha det bra!
Helene

#7 - - Linda:

Haha, jag får inte heller följa med och handla. Eller får och får, men jag fastnar alltid vid roligare saker än mat och sånt trist. :)

#8 - - Lilla jag:

Vilka snyggingar. Ibland kan man ju bara inte motstå :)

#9 - - Annika:

Ha ha, jag känner igen det där! Vilka fina muggar! Och nästan gratis! Du verkar bra på att fynda, tycker jag. Hälsa det till sambon! ;) Kram

#10 - - Livet i byn:

Ha-ha nej man förstår inte alls vad han menar ;0)Muggarna var väldigt fina.

~Livet i byn

#11 - - twices:

haha! skön sambo du har :)

#12 - - MO:

Haha, är det mig du menar....? För jag kände igen mig i alla fall...Vilka coola muggar, är de runda undertill så de står o nästan tippar? De påminner om mina konjakskupor som har rund nederdel o står o vippar, fina är de i vilket fall...kram

#13 - - Petra Bloggar:

*hihihi*
ja, undrar vad han menar...nu förstår jag inte ;-)

#14 - - Lisa:

Tack! Jag gillar verkligen tavlan! Hmm, det verkar vara ett återkommande manligt ordval... :D

#15 - - emelie:

Tack! Det känns fantastiskt! Klart att jag ska visa lite bilder!

#16 - - Designtjejen:

Väldigt fina!

#17 - - Sus i Hus:

Hihi har oxå hört den kommentaren=)
Snygga muggar. Ha en skön helg. Kram

#18 - - Anna:

Haha, det finns mycket bra-att-ha-grejer i matbutikerna! Ha det bra!

#19 - - Dzejni:

Heey där =) Vad snäll du är som kikar in hos mig. Så nu är jag här och ser mig omkring!

#20 - - Jenny:

Hihi, nä, jag kan inte heller förstå vad han menar med det där. Skulle skruven bli dyrare bara för att du är med? *ler*
Kram på dig

#21 - - Pysselprinsessan:

Superfina! De missade jag helt när jag var där häromdagen! Men jag blev så förvirrad, för de har ju möblerat om, att jag inte kom hem med en ända "onödighet". Helt otroligt! :)
Kram

#22 - - Fia:

ha ha jag känner igen det där - min man vill INTE ha med mig på sina roadtripps... det blir alldeles för dyrt...
Fin fina muggar förresten..

ha en bra dag

kram kram Fia

#23 - - anna:

vilka fina muggar, formen och fargen ar jattefina
ha en bra dag
anna

#24 - - Kristina:

Tack så mycket! :D Ja jag är så himla glad hihi.
Ha en bra helg! Kramar/Kristina

#25 - - Hus nr 8:

De var jättefina! Visste inte att Coop har så fina muggar... härlig form!