datarummet

Fick en utmaning av malin som har http://www.inspirationsdesign.blogg.se/ 
(en jättebra blogg som rekommenderas att besöka) att visa var jag bloggar.

Jag brukar sitta i vardagsrummet med laptopen men den brann upp förra veckan så den är på reparation.
Så nu sitter jag i det riktiga datarummet men längtar tills laptopen kommer tillbaka, är ju mycket bekvämare & roligare och sitta i vardagsrummet & då kan man glutta på
tv-n emellanåt också:-)

Har själv ingen speciell att utmana utan jag säger så här: ni som har lust, go for it:-)


image111
Bild:privat

image112
Bild:privat
#1 - - S A R A:

jag bloggar i datorrummet, vill oxå ha en laptop!

#2 - - Fredde:

fint rum.. riktigt nice blogg älskar inredning =o)

#3 - - Sus i Hus:

Vilken snygg trädtavla! Jag gillar träd hihi=)
Radion vi har köpt är av märket Tangent Quattro och jag har köpt den på NK i Göteborg. Finns säkert på Hifi butik, dock inte på Onoff och liknande.
Må gott!

#4 - - Anonym:

Hello! :) Vilken trevlig bloggplats du har. Vad snyggt
det var med skåpen vid sidan om. Gillar trädtavlan & grenen i vasen med. :) Ha de!

#5 - - Anonym:

Det var jag som skrev /Malin Inspiration & design. =)

#6 - - Pysselprinsessan:

Jag gillar oxå träd... Jag har nämligen samma tavla som du!! :) Och samma tyg. Funderar även på att köpa tyget från Ellos med träd som du tipsat om. :D

#7 - - Ela:

Vad snygga skåpen är som du har bredvid datorn :o)..

#8 - - Jennica:

Vart kommer den snygga tavlan med trädet ifrån?? Såå snygg!



Okej, tack för att du skrev lite om soffan! Ska hålla utkik efter bilder då :)

kram

#9 - - Elina:

Hej.

Väldigt roligt att kolla din blogg med jämna mellanrum. Älskar pyssel och inredning så din blogg passar mig perfekt.

Är lite nyfiken på de vita grenarna på golvet..

har du varit ute och plockat och sen målat?

Vill du berätta hur du har gjort?

Mvh Elina