hemma igen

Äntligen helg & hemma igen.
Har ju som sagt inte bloggat nånting på hela veckan men har desto mer gått på stan & shoppat och kommit på lite pyssel som jag tänkt göra framöver.

Apropå stan & shopping, vad mycket vårfint många affärer har fått in. Det verkar som att gult är riktigt inne. lagerhaus hade mycket gula influenser i sitt sortiment. De hade också fått in en jättefin brödbox i svart & vit som jag skulle vilja ha http://www.lagerhaus.se/kok.html

Hittade den gula fina kudden på åhlens som jag länge velat ha, brickan i samma mönster var tyvär slut så det var lite synd, hade gärna matchat den med kudden.


Kudde & duk från åhlens.

image139
#1 - - Sandra:

Jag har också varit på jakt efter den brickan. Roligt att vårnyheterna har kommit ut, blir att gå förbi lagerhaus nästa gång :) Trevlig helg, kram Sandra

#2 - - Daniel:

Hej!

Jag har en sån brödbox från Lagerhaus i svart, och jag gillar den skarpt! Snyggaste boxen jag har sett till ett vettigt pris. Kan verkligen rekommendera den, väl värd sina 249:-

/Daniel

#3 - - Anonym:

Snyggt! Sådär kommer mina kuddar att bli av mitt cirtontyg sen. :)Ska kolla brödbopxen nu. :)