sugen

Tillbaka med ett litet inlägg. Var väldigt längesen nu:-) Är väldigt sugen på att börja blogga igen men det är ju det här med tid. När jag bloggade förut så kände jag att det tog väldigt mycket tid att skriva egna inlägg + att kika in hos alla er andra och skriva lite där också.

Jag får se om jag kanske ändå börjar blogga lite smått igen men kanske inte lika mycket som förr, för ni ska veta att jag saknar er:-)

Nu är det ju semestertider så det blir nog inte så mycket bloggande förrns efter semestern ändå. Sommaren är kort så det gäller att passa på att njuta av den.

Just nu händer det inte så mycket på inredningsfronten inne men desto mer ute:-) har en massa projekt som jag vill förverkliga ute i trädgården. Några blir nog av iallafall:-)



Bild: privat



#1 - - Pysselprinsessan:

HEJ!



Vad roligt med ett livstecken!! Jag brukar gå in lite då och då för att kika om du e tillbaka! Jag har dig iofs på bloggkoll, men jag brukar titta in ändå! Vad kul att höra från dig, även om du inte kommer att blogga något! Du är saknad ska du veta! :) Jag hoppas ju att du kommer tillbaka! :) Även om du inte vill blogga lika mycket som tidigare! En vecko-blogg kanske?! ;)



Massor med kramar

#2 - - jenny:

hej själv:-) jo jag är väldigt sugen på att ta upp bloggandet igen, tror nog att jag kommer att göra det. Har saknat det mycket. En veckoblogg var ingen dum ide, kanske blir en sån. Kram/jenny

#3 - - Fia:

å vad trevligt... kikade bara in här på måfå å såg ett litet tecken :D det glädjer mig... jag hoppas du kommer tillbaka efter sommaren - för lite tomt har det vart utan dig :D



ha en underbar sommar å bloggandet ska vara kul å inte ett måste... tror vi alla måste tänka på det :D



tjingeling

#4 - - Maria:

Äntligen! Kul att du är tillbaka, även om det är i liten skala. Jag har tittat in här med jämna mellanrum, tänkte att tids nog... Har saknat dina inlägg. Hoppas du får en fin sommar!! Kram, Maria

#5 - - Emma:

Åh gissa om jag blev glad nu när jag kikade in här, kul att höra av dej...saknar dej ju!!!=) Hoppas att du får lite tid över...allt bra annars!?;) Ha det bäst, kramar emmsan

#6 - - Bella:

Välkommen tillbaka;-)

#7 - - Anna:

Kul att du är tillbaka. Jag har lite dåligt med tid för bloggandet just nu så jag tänker göra det då jag hinner och har gnistan. Ta det i ditt eget tempo - det gör jag =)

#8 - - Lina:

halkar in Gud vilken fin kombination.. får man fråga vart du köpt den?? syftar på bilden



Jättefin o inspirerande blogg som hamnar rakt ner i "mina favoriter" :)



ha en underbar dag!

#9 - - pjöller maja:

Lånade en bild av dig, säg till om jag ska ta bort den =)du har en välldigt inspererande blogg...tummen upp!

ha en bra dag!!