Fantasifullt

Skapa dina egna kreationer med dessa olika dekorationsmönster i olika färger. Man kan göra en egen matta, en duk eller varför inte sätta upp det på väggen.Själv blev jag sugen på att göra en  matta till badrummet:)  För att se fler bilder & läsa mer om dessa, klicka här






Bild: favoritsaker

#1 - - Linda:

Skulle också vilja ha en ny badrumsmatta. Det är svårt att hitta någon riktigt bra och snygg.

#2 - - Emma:

Hej!Ja dom e himla läckra dom där, skulle oxå kunna tänka mej som matta eller duk eller nått!?=)Ja självklart går det bra att du fixar "de där" imorrn, men bara om du orkar!?;)Krya på dej och ha det bra, kram emmsan

#3 - - Malin:

Sånt gillar jag! :) Fräsckt värre! Go Söndagkväll! Kram

#4 - - Kristina:

Å så coolt:) Vore nåt för badrummet tror jag:) Ha en trevlig kväll, kram

#5 - - Iris med kaoset:

Det där var ju riktigt snyggt :) Ja jag vill gärna veta var jag kan köpa blomkrukan från eva solo. Kan ju alltid köpa den när köpstoppet är klart :)

#6 - - Anna:

Snyggt! Badrummet tänker jag också på som bra plats för sådan matta. Önskar dig en trevlig söndagkväll!

#7 - - Ida:

vad läckert!Kram

#8 - - Kristina:

Tack så jättemycket! Va gullig du är :D
Skithäftiga mattor! Kram

#9 - - Sus i Hus:

Ha en toppenskön start på den nya veckan! Kram

#10 - - Frida:

Läckert!

#11 - - Designtjejen:

Åhhh... jätte snygga! Helt i min smak :-)
Kram