Liten paus.

Först vill jag tacka för alla kommentarer jag fått på mitt förra inlägg *glad*
Blev lite smått förvånad när jag såg hur många som skrivit, men det är verkligen jätteroligt & det gör mig så glad:)

Sen tänkte jag bara säga att jag bor hos syster i veckan & tänkte passa på att umgås med henne lite. Så det blir nog inget bloggande förrns på Fredag. Ha det gott!!



Önskar er alla en fortsatt trevlig vecka!!!

Tulpaner - Bukett med vita tulpaner
#1 - - Josephine:

Vad najs, du får också ha en trevlig vecka =)
Kramkram

#2 - - Nettan:

Va kul, hoppas ni får/ fick det rikigt trevligt !=0)
Kram Nettan

#3 - - anna:

ha en trevlig vecka, ser fram emot att läsa vidare.
anna

#4 - - Anna:

Ha en trevlig vecka du också! Kram

#5 - - Kristina:

Ha en underbar vecka:)Kram

#6 - - Sandra:

Ha en fortsatt trevlig vecka du också! Kram Sandra

#7 - - Johanna:

Ha en trevlig vecka! Kram

#8 - - Anne:

Ha en skön vecka!

#9 - - Livet i byn:

Ha en fin vecka du med och trevligt hos syrran hoppas jag.

~Livet i byn

#10 - - MO:

Ha en trevlig vecka med syrran, så hörs vi på Fredag, kramar

#11 - - Designtjejen:

Vad kul att du tyckte att det blev bra! :-) Jätte roligt! Vilka jätte fina blommor. Älskar just vita!!! Hoppas att du har en bra tisdag!
Kram

#12 - - Susihus:

Ha en härlig vecka och njut! Kram

#13 - - Detsvartataket:

Hoppas ni får en härlig vecka tillsammans!

#14 - - Liza:

Ha en härlig vecka med din syster så syns vi på fredag!
KRAM!

#15 - - Fredrik:

detsamma älskar vita tulpaner!

#16 - - Malin:

En paus då o då kan man behöva, hoppas det blir trevligt. Vi syns!

#17 - - Linda:

Ha det så trevligt hos syrran!

Kram!

#18 - - Number Nine on Melon Lane:

Hoppas du får en trevlig stund hos syster.

#19 - - sara:

Vilken inspirereande blogg du har & så mycket roligt pyssel.Kul att jag hittade hit för jag kommer absolut att kika in igen.

#20 - - Malin:

Åhh tack:) Ha det så trevligt på din bloggpaus!

#21 - - Inrednignsgalen:

Pausa på - vi återkommer!

#22 - - Marie:

Vilken trevlig blogg, jag råkade mer eller mindre komma in här genom lite surfing..;-))

#23 - - Ida:

Tack!Hoppas du har haft en härlig vecka!Kram

#24 - - jenny:

Sara & Marie: tack så mycket:) kul att ni gillar den.