Pick-up

En sån här bricka med tillhörande mugg skulle passa perfekt här hemma hos oss. Vi har ingen altan att gå ut på från huset utan har byggt en friliggande uteplats. Tänk att bara kunna ta med sig morgonkaffet & en smörgås ut i solen och slippa gå fram och tillbaka för att få med sig allt. Smidigt tycker jag:)

Såg att de hade kampanj på dessa på maxi just nu. 129:- för både brickan & muggen

.Höganäs Keramik - Pick-up bricka
Bild:dukatbord
#1 - - Lotta:

vad fina de var, klart prisvärda och vilken smart grej precis som du skrev att med sig ut pa balkongen, uteplatsen eller trädgarden!

#2 - - Ellas Inspiration:

Visst är de bra och snygga dessutom! Kram Karin

#3 - - Detsvartataket:

Ja dom är snygga! Jag såg tom att dom börjat med dom på Maxi...

Kram

#4 - - Pysselprinsessan:

Ahh, man blir allt lite sugen! Men det är ransonering på kökspryl- och porslinsinköpen just nu. Vi måste nog köpa ett vitrinskåp innan! ;)

Tack för tipset om vitt husfix, det ska testas! Jag har köpt ett plastägg för det ändamålet. Tyvärr är det en skåra för gummibandet (med en sån där fjädervippa) på undersidan... Jaj, det är bara att spana vidare!

Påskkramar

#5 - - Inredningsgalen:

De är jättesnygga! Min bästa kompis jobbar på Höganäs keramik, hon har alltid så snygga saker där ifrån, bland annat denna!

#6 - - Lena/Texaskrage:

Vad fina brickor du visar. Såg att du skrivit på min blogg,tack för info. om husfix, ska på coop imorgon, ska kolla då om de har hemma. Jag har sett dina betongstövlar, de är jättefina, i höstas slängde jag ett par gamla stövlar som jag hade kunnat gjuta i, det var dumt nu får jag vänta tills ett annat par är nött upp. Jag tror inte jag har riktigt allt jag gjutit i betongsidorna men det mesta iallafall. Har gjort av betong ett löv med värmeljusstake på, satte fast en värmeljusstake i glas med hjälp av ståltråd, har den ute på en ladvägg och den har hållit sig hel i flera år nu och så har jag gjort hjärtan med värmeljus i mitten som jag har målat röda och ett hjärta som tavla som jag har vid dörren på utsidan där jag satt prydnadssten utanpå för att få en knagglig yta och målat den med röd och limmat fast en fjäril och några blommor i glas. Ett betonglöv av rabarberblad har jag också gjort. Det finns på vissa ställen att få tag på betong med fiber i, fiberbetong heter det, det gör att betongsakerna håller bättre och man slipper armera det man gör. I mitt fotoalbum i min blogg kan man se alla betongsaker jag gjort.

#7 - - Ida:

Oj så fina, och vilket bra pris=)!Ha en härlig kväll!Kram

#8 - - Dessi:

ja, vi kollar runt efter dörrmattor. grymt snygga brickor! vi har inga alls här hemma så det är på tiden att vi fixar några!

#9 - - Ida:

Glömde skriva och tacka för dina snälla ord, det värmde,TACK!Kram

#10 - - emma:

Väldigt fina och praktiska!

#11 - - Anonym:

Menar du att det är just dom här som finns på Maxi?? Dom e ju jättesnygga! Vill ha!! =)

#12 - - jenny:

anonym: Ja det är dessa som finns på maxi:)