Trassel

Kikar in en snabbis från jobbet & gör ett snabbt inlägg.

Några av er undrade hur jag gjorde betongäggen så jag hade tänkt lägga ut en beskrivning här på bloggen.
Försökte många gånger igår med det gick inte, varken att göra nya inlägg eller kommentera hos er andra så tillslut gav jag upp. Tycker det har varit trassel med bloggen hela veckan faktiskt.

Efter jobbet idag så åker jag och en av syrrorna och hälsar på en annan av våra syrror:) Vi är ju en hel del syskon så det blir lite syrror hit och dit;) Men det är kul och så får man passa på när tillfället ges att umgås lite.

Kommer tillbaka på Lördag och då hoppas jag på att kunna lägga ut beskrivningen på betongäggen.


 Önskar er alla en glad påsk!!!

20080319_221704_0.jpg
#1 - - Solis:

Hahaha, vilken kul bild på fulla häxan!!! Trodde det bara var jag som haft strul med att kommentera och titta/länka till gamla inlägg i veckan. Hoppas det löser sig! Ser verkligen fram emot beskrivning av betongäggen, de var såååå snygga. Blir kanske mitt pynt nästa år. Glad Påsk!

#2 - - Tom:

Ha ha kul bild. Glad påsk!

#3 - - emma:

Glad påsk!

#4 - - Detsvartataket:

Så skönt! säger jag om det du skrev hos mej :)Vad glad jag blir för din och er skull.
Ja
man blir så trött när allt inte funkar på bloggarna!Brukar du göra med i betong?

Glad påsk på dig!
KRAM

#5 - - Detsvartataket:

attans att man inte kan ta bort inlägg:) Det första skulle inte vara hos dig..hahaha. Men jag är glada för er också..hahah

#6 - - Lotta:

kul bild!ser fram emot beskriviiningen pa betongäggen! ha en bra pask!

#7 - - Solan:

Härlig bild. Vi får tänka oss för idag när vi sticker till blåkulla. GLAD PÅSK // Solan

#8 - - Perlan:

Kikar in med en hel hög med goa Påsk kramar till dig! ♥
Må så gott och en riktigt ~Glad Påsk~ till dig och dina kära.

#9 - - susanne:

hahaha.....vilken bild...super kul
Glad påsk Kram Susanne

#10 - - Anonym:

Glad påsk på dig! Rolig bild :)

#11 - - Ida:

Hahaha, vilken rolig bild=)!Ja, "bloggen" har faktiskt strulat i veckan, jag håller med dig och de är så irriterande.Glad Påsk, kram Ida

#12 - - Sus i Hus:

Glad påsk på dig, oj så fint ägg, har du haft ett plastägg som mall eller? Kram

#13 - - MO:

Kul med många syskon....GLAD PÅSK önskar jag dig, kram

#14 - - På-Norrgården-Ida:

Vad fint betongägget du gjort var! Önskar en skön påskhelg! /Ida

#15 - - Johanna:

Tittar in och önskar dig en glad påsk! Vilket fint betongägg du har gjort!

#16 - - Josephine:

Ville bara önska dig och dina nära och kära en Glad Påsk med massa mys och trevligheter!
Kram, Josephine

#17 - - fröken lisa:

gissa om jag ska kika in till dig imorgon! Jag skulle också vilja gjuta i betong.. är sugen på att göra ett eller två hjärtan och ha på balkongen eller inomhus.. Projekt till sommaren får nog det bli. Tycker ägget ser bra ut, roligt med lite pyssel! Ha en härlig påskhelg!!

#18 - - Emma:

Vill önska er en riktigt mysig och trevlig Påsk!!!=)Kram på dej, emmsan