you make my day.

Fick ett meddelande av emma att jag fått en utmärkelse av henne.



Tack så mycket Emma!!! Jag blev väldigt smickrad & glad & det är ju såna här saker som gör det så kul att blogga. Att folk uppskattar det man gör & lämnar så fina kommentarer:)

Nu till det svåra då. Den här bloggblomman ska man om man vill, skicka vidare till andra bloggare som man tycker om, men jag kan inte göra det. Inte till någon enskild för jag har så många inspirerande bloggar som jag besöker nästan varje dag. Vill ge den till alla er som besöker mig & till er som ligger på min länklista, men även till många andra som jag kikar in till. Alla har ni gemensamt att ni inspirerar som tusan & förgyller mina dagar.
#1 - - emma:

Det var så lite så! Alltid kul att göra nån glad :)

#2 - - Frida:

Vad gulligt av henne.

#3 - - Kristina:

Gulligt:)Sånt kan göra en superglad:) ha en bra söndag! Kram

#4 - - Vita Änglar:

Det är alltid kul att veta att man är uppskattad:-)
Trevlig vår söndag

#5 - - Sandra:

Svar: Ja visst är det! Man blir så rörd av att andra uppskattar det man gör.

Jo visst får du länka, jag länkar till dig också antar att det är okej med dig? :) Kram

#6 - - MO:

Kul, Grattis...ser att jag ligger på din länklista så då tar jag åt mig liiiite..hihi. Hoppas ni haft en mysig helg, nu är den ju snart slut, varför går helgen så himla fort...även om man inte hittar på så mycket, kramar
ps, nu länkar jag dig...ok?

#7 - - mamma millan:

Hej där o tack för go kommentar!!! Så snällt sagt!!

Grattis till din utmärkelse med!!!
Den är du sååå värd!!
Försökte komma in till dig igår...men inte gått!!Tror blogspot haft lite problem det sista!!!


Önskar er en härlig söndag!

~~♥ Milliskramar ♥~~