Snygga kuddar från jysk


Satt just och bläddrade i jysk reklamutskick och fick se den här fina kudden. Speciallpris just nu så endast 60:-


Bild: Jysk

Kan föressten fortfarande inte kommentera hos er som har blogg.se:-( Hoppas det ordnar till sig snart.

Gör något gott. Ge en julklapp till ett barn i afrika!!
WEBAIDSHOP


Bild:webaidshop
#1 - - Iris:

Nu fick jag mig en liten aha upplevelse. Jag måste till jysk imorgon.. försöker få till ett lite japanskt tema i sovrummet och de där kuddarna var ju helt perfekta :)



ha det bra!

#2 - - Livet i byn:

Jättefina kuddar, har inte hunnit kika i reklmane som kom i dag. Men ska göra det nu.



~Livet i byn

#3 - - Johanna.B:

Oj vilket lyft! Jysk brukar inte ha de snyggaste av saker men här har de lyckats rätt bra! Och billigt är det fortfarande!



Kram

/Johanna

#4 - - Tjohalias blogg om inredning:

Vilka fina mönster det var på kuddarna.

Kram Sandra

#5 - - fru Sätterlund:

Ah, det var en fin kudde. Kanske ska kika in hos Jysk... ;)



Kram Therese

#6 - - dahlarna:

Jag spanade också på de kuddarna i reklamhäftet! Vad synd att du inte kan kommentera. Jag har inte märkt av det alls. Kan det vara någon inställning på din dator??? Jag har haft problem att kommentera på metrobloggen.se - men jag har aldrig förstått vad felet är... Någon sa att det var inställningar på datorn - men vilka då??? KRAMISAR!!!!

#7 - - Mari:

Jäklar var ju på Rusta igår och Jysk ligger mittöver, stod och velade om jag skulle in eller inte. Fast shoppade lite annat kul ist.



Kram!

#8 - - Mirka:

Å så fin kudde! Sådana skulle passa fint på våran säng:)

#9 - - Jenny:

Vilka mysiga kuddar, man kanske skulle spana in dem, hade behövt lite nya kuddar till gästrummet.



Har föresten en tävling på gång på min blogg. Välkommen in och tävla!



Kram Jenny

#10 - - Pethra på Inredningsbloggen:

Webaid har jag inte sett förut, vilken bra grej! jag mejlade dem och frågade dem om jag får låna bilden till min högerkolumn, med länk till dem. Så, om jag får det har Du också bidragit till att kanske fler hittar dit! :-)