Trevlig helg!!

Är ledig idag så då tänkte jag passa på att städa litegrann innan helgen börjar på allvar. Alltid skönt att göra rent & fint så kan man bara mysa sen & njuta av helgen:-)

Efter städningen väntar denna på att få läsas (längtar redan)
Ni har väll inte missat att Linda är med i den?!


Bild:privat


Ikväll blir det även en titt inne hos Malin som har premiäröppning för sin webbshop.
  Får man inte missa:-)


Bild: Malins

#1 - - Proforma:

Nej, jag missar inget av dom :) Våntar med spänning på Malins premiär i kväll!

Trevlig helg!

#2 - - Linda:

Vad skönt med en ledig fredag! Mysigt med alla julteman i inredningstidningarna nu.



Trevlig helg! /Linda

#3 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Jag tänkte köpa den tidningen någon dag. Ser med spänning fram emot öppningen av Malins webbutik ikväll. Trevlig helg! Kram

#4 - - G:

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, [ny blå design] http://babbidesign.blogg.se välkommen!

#5 - - Malin:

Hejsan, lyckos dig som städat och nu kan mysa i helg.

Här är det rörigt som vanligt, och ikväll skall jag vara barnvakt åt en 2 åring.



Linda har jag kikat på och nu skall jag kika in hos Malin (fint namn ;) )



Trevlig helg!

#6 - - MO:

Jag brukar oxå alltid vilja städa o så innan helgen, rent o kylskåpet fullt då är det som bäst...Jag har ju minsann oxå lusläst tidningen o såg Linda däri...kul.

Jaså har hon öppnat nu då måste jag kika in där....Ha en skön helg, kramar på dig

#7 - - Linda P:

Ahh, gulle dig :) Plutteliten bild blev det, men inte gör det mig ngt ;)



KRAM!

#8 - - Fröken Fräken:

Ja, tänk vad skönt om någon hade kommit hem till mig och städat fint till helgen - och gärna städat bort förkylningen.. men tyvärr får jag väl ta tag i det själv. Men alla nyligen utkomna inredningstidningar har man plöjt igenom...

#9 - - Dessi:

Åh så härligt med en jultidning! Jag var och kikade på julpynt idag och det kliar riktigt i fingrarna... Ska först se över vad som finns på vinden! Hoppas ni har en trevlig helg!



Kram!

#10 - - Johanna.B:

Längtar så till julen. Fina jusstakar!



Kram

/Johanna

#11 - - Pysselprinsessan:

Åhhh, jag missar alltså jul-alltihemmet! Attans, den brukar ju vara den bästa julinredningstidningen tycker jag! Jaja, jag får försöka hitta en isländsk stand-in! :) Vilken fin kakburk i det senare inlägget!

Kramar