Zinkhus

Ännu en vecka som flygit förbi i rasande fart. Nästa söndag är det 1 advent & lagligt att få julpynta;-)

Apropå julpynt så har dessa fått plats härhemma. Fina zinkhus från Walther & co som jag hämtade på posten tidigare idag. Vissa tycker nog att dom hör julen till men jag kommer att ha framme dem året runt. Hur fina som helst:-)

Trevlig helg!!


Bild: privat
#1 - - Bokmalen:

Så fina dom är!! Jag blir oxå sugen på dom... Trevlig helg! Kramen

#2 - - Jill:

Så fint det blev! Och visst måste väl hus passa som pynt året om. Det kan verkligen inte vara något reserverat för julen. :-)



Ha en riktigt fin helg

#3 - - fru Sätterlund:

Jättefina zinkhus! Ska nog också slå till på nåt zinkhus ;)

Trevlig helg!

Kram Therese

#4 - - Rebecka:

Åh vad fina de är, supersöta, vill också ha =)

Ha en skön helg!

Kram Rebecka

#5 - - Lilla jag:

De är väldigt fina, och poppis i bloggvärlden har jag märkt!

#6 - - Ulli:

Visst är zinkhusen fina. Jag har framme mina året runt. Visst kan man det.....



Trevlig helg!

Kram Ulli

#7 - - Mirka:

Å så fina husen är! Jag var faktiskt nere i källaren igår och hämtade upp en adventsljusstake och stjärna till fönstret. Tänkte att jag säkert inte har orken nästa vecka, så nu väntar de bara på att få komma fram nästa lördag :)

#8 - - Mari:

Klart man kan ha dem året om......tycker inte de är speciellt "juliga".



De är verkligen fina fast jag är ju ingen "zinkmänniska" fasen oxå.....har sett dem i vitt. Kanske det vore nåt för mej? Nä inte mer ljusstakar och sånt nu.....skåpen bågnar. Nja, nån liten en kanske följer med hem iaf.



Kram!

#9 - - Fröken Fräken:

Tycker inte heller att dessa fina hus är nebart för julen, man kan väl ha dem tända hela den mörka årstiden. MAn behöver ju allt ljus man kan få!

#10 - - Jessica:

Nä dessa kan man ha framme året runt.

Dom är inte juliga tycker jag..



Hoppas helgen varit bra!

KRAM

#11 - - Laura:

De passade verkligen på din hylla! Jättefina!

#12 - - Malla:

Stod och fingrade på dessa underbara zinkhus men insåg att jag vaken har plats eller riktigt samvetet att lägga så mkt pengar på dem. De är verkligen gudomliga och jag skulle gärna ha en stoor här hemma.

Kikade på den minsta stl för ett värmeljus och den gick loss på nästan 200.-..jag blev snål=)

#13 - - NUmber nine on Melon Lane:

Underbara hus! Fint på hyllan.