Köksö

Om,hur,när vi renoverar vårt kök så står en köksö högt på listan. Hittade en sida med jättesnygga köksbilder och där det var en så läcker köksö. En sån vill jag ha i vårt framtida kök.








Bilder: bulthaup

#1 - - Maria:

Köksö vill jag oxå ha!! I vårt hus som vi inte har än... Vill ha en ö utan häll, bara YTA att kunna "bre ut sig" på när man bakar å lagar mat odyl. Fortsätter drömma... Kram

#2 - - Malin:

Vi kommer inte att göra om vårt kök på några år minst..men jag funderar på att slänga ut köksbordet till förmån för en mindre köksö, eftersom vi har ett litet kök m dåliga arbetsytor samt ett matrum precis brevid.

#3 - - fru Sätterlund:

Supersnyggt kök och köksö! Skulle jag också vilja ha... Men vi har för litet kök. Skulle behöva bygga ut :) Snygga bilder!!

Kram fru Sätterlund

#4 - - Marita:

Ja tack, jag tar gärna en köksö med:)

åh så fiint

#5 - - Mari:

Snyggt som attan! Skulle vilja ha lite större kök fast iofs bor jag själv nu, så jag tillbringar ingen tid där längre knappt.

Köksö verkar praktiskt för man får mycket ytor!



Ha en bra fortsatt kväll!

#6 - - tina:

Köksö är verkligen inte fel! Jättesnygga kök på bilderna!

#7 - - Proforma:

Snyggt! Framför allt det vita köket, riktigt snyggt!

#8 - - Iris:

Jag vill också ha en ö! Jag får dock vänta ett bra tag tror jag.. köken du visar är jättefina!



ha det bra!

#9 - - Josefin:

Åh, gud vilka läckra bilder! :)

Jättesnygga

#10 - - Designtjejen:

Det är riktigt snyggt med köksö!!! Jag skulle också vilja ha det.. men som det är nu så är mitt kök inte riktigt anpassat till det.. lite för litet! Men.. det kommer :-)

Hoppas att du mår bra!

Kramis

#11 - - Emma:

Vilket kök och vilken snygg köksö!!! Även om våran köksö är lite så stortrivs jag med den=) Ha det bra, kram emmsan

#12 - - Anonym:

Är såå snyggt me köksö!! Vill oxå ha de i kommande hus om de nu får plats...

Kram

#13 - - Jennica med vit inredning:

Tack så mkt! Själv tycker jag vårat kök behöver en total make over ;) Dem på dina bilder va ju inte helt fel :D

#14 - - pia:

Jättefina inspirationsbilder!!!

en köksö ryms tyvärr inte i vårt kök, men drömma går ju;)



kraaaam

#15 - - T H E R R E fotoblogg:

Det var faktiskt snyggt med bara ne "kub".

#16 - - Susihus:

Snyggt! Rackans vilket trist väder det var idag, det underlättar ju inte när man är trött...Må bäst iallafall och KRAM

#17 - - Maja:

Vilka härliga inspirationsbilder! Drömmer också om att en dag renovera vårat kök, men det är ju bara så sablans dyrt! =)

#18 - - Malin:

Vilket snyggt golv köket på de översta bilderna har! Kram