#1 - - Number Nine on Melon Lane:

Trevlig helg och hoppas du kommer tillbaks när det lugnat ner sig för dig.

#2 - - Rebecka:

Känn ingen stress!

Ha en jätte mysig helg!

Kram Rebecka

#3 - - Jill:

Hoppas du får en skön paus! Ta hand om dig.

#4 - - Malin Inspiration & design:

Vi väntar! Pausa du om du känner att det är det du behöver. :) Kom tillbaka när ork & lust finns. :)



Stor kram till dig!

#5 - - Marita:

Pausa du o kom tillbaks med massa ideer;)

älskar din blogg;)

ha det gott!

kram marita

#6 - - Anonym:

Pausa du o kom tillbaks med massa ideer;)

älskar din blogg;)

ha det gott!

kram marita

#7 - - Jenny:

kom snart tillbaka, det är kul och läsa din blogg!

Ha en skön helg nu!

#8 - - fru Sätterlund:

Pausa så länge du vill, jag återkommer så fort du är på banan igen :)

Sköt om dej,

kram Therese

#9 - - Proforma:

Du gör alldeles rätt. Vi finns kvar när du kommer tillbaka.

Ha det gott!

#10 - - Annah:

Pausa i lugn och ro!

Ha en skön helg!

Kram Annah

#11 - - Marie:

Du är så välkommen tillbaka sen!! Hoppas det inte är nåt jobbigt som hänt utan att det bara är lite mycket!

kram

#12 - - Lilla jag:

Ta den tid du behöver. Jag gillar din blogg, så jag väntar :)

#13 - - Mari:

Det gör du rätt i, man ska pausa när man behöver det, för bloggandet får inte bli ett stressmoment.



Ha en bra helg och kram!

#14 - - Milla S:

Helt rätt! Har ju dig på bloggkoll så jag inte missar dig hur lång tid du än pausar!

#15 - - Anneli:

Längtar tills du är tillbaka!!

Ibland vill livet inte som man själv vill!!! Hoppas allt lugnar ner sig snart. KRAM Anneli

#16 - - Anonym:

Ha en skön paus och så hoppas jag vi snart får dig tillbaka!



Kram Anna

#17 - - Anna:

Det var jag som skrev namnlösa kommentaren ;-)

#18 - - Dessi:

Vi längtar! Kram!

#19 - - Emma:

Vi väntar på dej här, kan vara skönt med en paus ibland!!! Ha en trevlig helg och ta hand om dej, kramar emmsan

#20 - - Anonym:

Hejhopp! Ha en trevlig helg:)

#21 - - Pysselprinsessan:

Pausa så länge du behöver! Vi kommer absolut att vänta! (Och längta!) :)

Många kramar

#22 - - Helena-hem ljuva hem:

Ha det gott du med!! Kram Helena

#23 - - Malin:

Hej, ja ibland behöver man pausa fr bloggandet en stund när livet rusar fram i 180 knyck! Vi hörs.

#24 - - Lisa:

Ha det jättebra!!

#25 - - Camilla:

Kom tillbaka när du har tid och lust, vi finns ju här så det är ingen brådska.. :)



Kram!

#26 - - dahlarna:

Klokt att ta en paus om du känner att det är lite mycket nu! Saknar dina inlägg, men de är värda att vänta på... TA HAND OM DIG!!! KRAMISAR!!!

#27 - - Mrs. b:

Vi ses sen när du är tillbaks igen!

#28 - - Mia:

En paus kan man verkligen vara värd då och då!

Hoppas du hinner vila upp dig lite också!

Ha det fint!

#29 - - Jennica med vit inredning:

Ha en lugn o skön paus :)

kramar

#30 - - Monkan:

Hej! Ifall att du läser kommentarer trots paus så tänkte jag tipsa om en tävling jag såg, man kan vinna bokstäver och sånt gillar ju du :-) Tre fina rostiga bokstäver som bildar JUL.



http://villahemmet.blogspot.com/2008/10/utlottning.html



Jag tänkte inte själv delta så jag kommer inte lägga ut tipset i min blogg, men lite riktat tipsande så här kan jag ju göra :-) Dragning 19 oktober, och konkurrensen är stenhård... 261 kommentarer redan...

#31 - - Kristina- Novemberbröllop:

Ha det så bra, hoppas du kommer tillbaka snart:) Kramizar

#32 - - Sofie:

Hoppas du får skön tid att samla nya krafter och tag! Kram på dig!

#33 - - Martina:

Hoppas du har det bra! Saknar dina inlägg! Kram Martina

#34 - - Malin:

Miss you!