Förlovningspresent

Imorgon ska jag, mamma & 3 av mina systrar ha en liten tjejkväll tillsammans.  Det blir en sväng på stan, kinamat, film & godis.  Det blir inte så ofta man träffs allihopa såhär så det ska bli riktigt kul:-)
Kommer att sova över hos en av syrrorna till på Torsdag så det blir nog lite tyst på bloggen tills dess.

Har du något bra filmtips att dela med dig av som kanske skulle passa till en tjejkväll så tas den tacksamt emot.

Idag visar jag vår fina förlovningspresent som vi fick av mormor & morfar i efterskott ( 1.5 år :-)
Men den var väl värd att vänta på tycker jag.

Ett fint fat från Twinshome.




Bilder. Privata

Har förresten fått en till utmärkelse + att jag har 2 utmaningar att anta. Har inte glömt men återkommer med dom på Torsdag. Nu ska jag försöka hinna med att besöka er en stund:-)

Ses på Torsdag!!



#1 - - Anna:

Fatet är jättefint, så jag håller med om att det absolut var värt att vänta på ;-)



Ha en jättemysig kväll i morgon!

KRAM Anna

#2 - - Dessi:

ha det så mysigt! jättesnygg skål!

#3 - - Mari:

I bland är saker värt att vänta på brukar bli bättre då, ursnyggt fat.



Grattis efterskott bara sisådär 1,5 är!!



Ha en bra tjejkväll, låter skitkul!!

#4 - - Dessi:

förresten, hur många systrar har du?!

#5 - - Malin:

Snyggt fat!!! Jag ska starta en webshop med inredningsartiklar samt ha visningslokal också:) Kram

#6 - - Stefan M:

Vilken fin smak mormor o morfar har eller har du

tippsat dom haha.Du den är toppen snygg.

MVH Stefan

#7 - - Jo:

Det låter trevligt med tjejkväll! Och vilket tjusigt fat ni fick! :D

Ha det gott! kram

#8 - - Ulrika:

Ha en trevkig kväll. Mamma Mia ska vara bra, har inte själv sätt den.

#9 - - Stefan M:

Jenny här kommer två tipps på bra filmer.

Kolla in en film som heter GHOST den har

allt rolig,spännande,romantisk,fin musik.

Sen har ni Grabben i graven bredvid. den är så

fin mmmmmmmmmm o rolig jag vet en som gillar den.

MVH Stefan

#10 - - Proforma:

Så mysigt med en tjejkväll! Ni får säkert jättetrevligt!

Jag beställde tapetprov som du tipsade om för ett tag sedan och nu har jag också gjort en tavla fast med ram. Den ligger ute på min blogg nu, om du vill titta. Den tapeten är ju sååå snygg!

#11 - - Malla:

Älskar det fatet!!

Brukar snegla lite extra åt dessa fina fat nere hos Blomsterhandlarn, måste skaffa ett snart!!!

#12 - - K:

Vilken fin förlovningspresent!

Ha det så mysigt!

Kram!

#13 - - Johanna:

Vad mysigt det låter med tjejkväll! Sånt brukar man kunna leva på länge efteråt :)



Hoppas du får kul, kram!

#14 - - fru Sätterlund:

Riktigt snyggt fat. Får gärna flytta hem till mig också ;) Vad läckert med bara gröna frukter i. Ha det så trevligt med systrarna :)

Kram Therese

#15 - - Josefin:

Ojoj vilket snyggt fat! :)

Hoppas ni får en mysig kväll :)

Kram

#16 - - Anna:

Ser både snyggt och gott ut.

#17 - - Anna - frk Oliv:

Härligt med den gröna frukten mot det vita fatet!

#18 - - Anna H:

Ursnyggt fat! Njut av tjejkvällen!

/Kram Annah

#19 - - MissStorm:

Snyggt fat! Och vad läckert det blev med de gröna frukterna.



Såg att Stefan tipsat om Ghost. Den och Dirty dancing var i många år standard när vi hade tjejkväll. Men det hade nog också rätt mycket med Swayze att göra...



Ha en bra kväll!

Kram

MissStorm

#20 - - Tess:

Säger bara PS! I love you en måste-film på tjejkvällen. Ta mycket näsdukar med er bara...



Ha en trevlig kväll

#21 - - Lilla jag:

Jag fick ett sånt fat av min syster när jag fyllde år. Älskar det!

#22 - - Rebecka:

Vad mysigt med tjejkväll! Fatet var jätte fint!

Kram Rebecka

#23 - - Snusans Inredningsblogg:

Härligt med tjejkväll! Ser att fler har tipsat om underbara Ghost. Cold Mountain är en annan av mina favoritfilmer. Älskar den.

#24 - - jenny:

Tack för filmtipsen:-) Ska ta med mig förslagen till dom andra.

#25 - - Athena:

hur många syrror har du :)



LAKE HOUSE rekommenderar jag :D

#26 - - Mrs. b:

Tjusigt fat!

#27 - - jenny:

Athena: 5 syrror och 2 brorsor:-)

#28 - - Marie:

Superfin skål! Jag har oxå spanat på ett sånt :)



jag hoppas verkligen jag får nån ordning på huvudvärken för det har varit riktigt illa ett bra tag nu.



Hoppas ni får det mysigt på eran dag!!



kram

#29 - - Carola:

Roligt att du tittade in hos mej:)Nej mina grodor är inte från Åhlens:)Dom är köpta på en butil inne i Örnsköldsvik som heter Himmeln runt hörnet,där finns det massor av fina saker:)Kram

#30 - - Carola:

Glömde saga...att det är fatet skulle jag inte Tacka nej till Super snuggt:)

#31 - - maria:

Den skålen var ju superfin! Skulle göra sig riktigt bra på min nya köksö;-)



Vad kul med tjejkväll. Försöker göra det ibland med mina döttrar. Senast såg vi MammaMia på bio. En underbar film. Vi ömsom skrattade och ömsom grät under hela filmen.



Kramar Maria

#32 - - maria:

Den skålen var ju superfin! Skulle göra sig riktigt bra på min nya köksö;-)



Vad kul med tjejkväll. Försöker göra det ibland med mina döttrar. Senast såg vi MammaMia på bio. En underbar film. Vi ömsom skrattade och ömsom grät under hela filmen.



Kramar Maria

#33 - - dahlarna:

ÅH så fint! Jag har sneglat på det flera gånger! Ser två st Cult Changeljusstakar också. Fina!! Vissa saker är verkligen värda att vänta på... KRAMISAR!!!

#34 - - Minigrisen:

Det är ursnyggt det där fatet! En film jag kan se om & om & om igen utan att tröttna är "Nyckeln till frihet". Har du inte sett den, så se den vid tillfälle.... Ha det så trevligt! Kramar

#35 - - Anonym:

Snyggt fat/skål! Och söta muffinsskålar nedan.

Hoppas att ni får en mysig tjejkväll. Kram!

#36 - - Helena-hem ljuva hem:

Oj, glömde skriva vem kommentaren ovan var ifrån...

(-:

#37 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Ett sånt fat har jag, köpte det från Perlans webshop. Och jag älskar det, det är så snyggt!! Ha det bra! Kram

#38 - - Kristina- Novemberbröllop:

Kanonfint fat:) Ha en bra dag! kram

#39 - - Hanna:

Skitsnyggt fat! Skulle gärna ha ett sånt jag med! :-)

#40 - - Minigrisen:

Jag igen - jag har en utmaning till dig hos mig:)

#41 - - Joanna:

Skålen är så fin, bättre sent än aldrig ju=)



Hoppas att ni får en mysig dag!

Kram Joanna

#42 - - Linda P:

Bättre sent än aldrig, eller hur!??! Vi fick en fin tavla av mina föräldrar i förlovningspresent.

#43 - - Sussi:

Jätte fin skål =)

#44 - - Jessica:

Trevlig kväll! Ja den var helt klart värt att vänta på :)

KRAAM

#45 - - Livet i byn:

Hoppas ni får en fin kväll. Jag såg PS. I love you i går och den var bra och passande en tjejkväll.



~Livet i byn

#46 - - Charlotta:

Fatet är bara SÅ läckert! Jag röstar också på Mamma Mia som nu finns på DVD tror jag. Passar utmärkt på en mysig tjejkväll. Man blir glad, sjunger med i Abba-låtarna och längtar till Grekland!

//Charlotta.

#47 - - Åsas formaliteter:

Vilket läckert fat, och så snyggt med allt det gröna till!



Tack för att du kikar in trots att aktiviteten varit nästan obefintlig i bloggen på sistone! Har inte slutat blogga, jag har bara fullt upp just nu, med nya utbildningen och så. Får nog upp bloggtempot igen så småningom!

Kram!

#48 - - MO:

Hur många systrar har du egentligen?? Låter som en toppenträff för er. Jättefint fat ni fick (fastän det kom lite sent...hihi, vi har fortfarande inte fått någon bröllopspresent av makens morbror, o vi har varit gifta i fyra år nu...), kramar

#49 - - Lisa:

Åhh det där fatet är så fint!!! Grattis än en gång! Ses imorn :D

#50 - - Mrs. b:

En liten utmärkelse till dig finns inne hos mig :-)

#51 - - Designtjejen:

Åhhh vad fina!!!

Jag har också en utmaning till dig!! Kan vara så att du kanske fått den.. såg ju att du skrev att du fått två utmaningar :-)

Tihi

Kramis

#52 - - lisa:

Så snygg skål, mormor och morfar måste ha stil dom :)

Ni får väl se nån riktig tjejfilm, dirty dancing kanske, det är väl en klassiker..haha!

#53 - - Mirka:

Himla tjusig skål det där!



Du har en utmaning att hämta hos mig!



Tjingeling!

#54 - - Anki:

Vad mysigt det låter, hoppas ni får en fab. kväll. Fatet är super snyggt // ANki

#55 - - linnea:

fin skål!

#56 - - Camilla:

Vad fint med ett stort fat, har bara sett det lilla innan...



Trevlig helg!

#57 - - dahlarna:

Oj så mycket kommentarer :-)!!!

Jag har lagt till dig bland mina länkar på min blogg! Är det OK?

Hoppas att helgen blir supermysig! KRAMISAR!