Posters

Jag har fastnat för posters med enkel tryck & text.
Här hittade jag många som jag vill ha, nästan för många för att kunna bestämma mig:-)


 


 
 
 
poster_super8 
Bilder: Theposterlist

#1 - - Kristina- Novemberbröllop:

Å många fina där du:) Den med stövlarna gillade jag färgen på:) Kram

#2 - - Martina:

åh så mkt fint! Tack för tipset:)

#3 - - Johanna.B:

Dom va riktigt grymt fina. Ska kolla in på sidan på en gång. Gillade nog den med molnen bäst. Fåglen är också fin!



Kram

/Johanna

#4 - - fru Sätterlund:

Åh vad många fina posters... Måste kika in på den sidan :)

Kram Therese

#5 - - Mia:

Åh, så fina! Jag skulle kunna beställa allihopa på en gång ;)

Vilket fint och billigt soffbord du har fått tag på!!

Ha det gott!

#6 - - Jennica:

Du vet inte hur stora planscherna är? Förstår mig inte på måtten på sidan :) O om det e svårt att beställa till sverige med frakt o så?

kram