Tygtavlor

Tygtavlor är jag ett annat stort fan av. Tycker det är ett suveränt sätt att förändra med härhemma. Enkelt + att om man tröttnar så är det bara att byta till något annat tyg.

Dom här hänger på väggen i köket.


Bild: Privat
#1 - - Rebecka:

Vilka fina tygtavlor du har, jätte snyggt tyg!

Visst är det bra att man kan byta när man tröttnat på tyget!

Ha en bra dag!

Kram Rebecka

#2 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Ja, det är ett enkelt och billigt sätt att förändra. Fina tavlor du har! Jag tycker det är snyggt när de är delade så där men ändå hör ihop. Kram

#3 - - dahlarna:

SUPERFINA tygtavlor. Har du gjort ramarna själv? Av vilket material? SUPERCOOL lampa som skymtar på bilden också!! Vad är det för någon?

Hoppas att du får en fortsatt bra dag! BAMSEKRAM!

#4 - - Kristina- Novemberbröllop:

Visst är det smart, och snyggt:) Jag har 3 st här hemma som jag älskar men såfort jag tröttnar på tyget är det bara att byta:) Kram

#5 - - Anna H:

Så snyggt! Och sedan så är det ju så fantastiskt enkelt att byta ut och förändringen är ett faktum.

Kram Annah

#6 - - Johanna.B:

Tygtavlor är fantastiskt bra. Precis som du sa så enkla att förändra och det finns ju så mycket fina tyger att det är lätt att få en tavla som både passar och som man tycker om!



Kram

/Johanna

#7 - - Josefin:

Ja visst är det bra med tygtavlor, dina var verkligen jätte fina! :)

Men vart har du hittat "stommen" eller har du gjort den själv?

Kram

#8 - - Joanna:

Tänka sig att din blogg är en enorm inspirationskälla för tillfället. Du bara rullar ut de ena väggdekorationstipsen efter de andra=) Vi som har sådana problem att hitta snygga väggdekorationer. Fina dina tavlor var, coolt att du hängt två med samma tyg brevid varann.

#9 - - Emelie Talvis:

snyggt!

#10 - - Malin Inspiration & design:

Här e ett till stort fan av tygtavlor!!! :D Läckra dina var! Kram

#11 - - Fröken Fräken:

Jag är också ett stort fan av tygtavlor!! Det är så roligt attbyta och ändra tyger. Och har man, som jag stenväggar, så dämpar tygtavlorna ljud. Också bra!!

#12 - - Mari:

Supersnygga!!



Jag gillar oxå tygtavlor ska fixa ny över soffan när allt har lugnat ner sej med sovrummet, var sak har sin tid.

#13 - - Emma:

Ja visst e de toppen med tygtavlor och lite billigare än vanliga dessutom! Dina var jättesnygga!=) Ha det bra, kram emmsan

#14 - - Mrs. b:

Vilka fina tavlor! Lite annorlunda också när dom var långsmala - såg ut att passa bra där!

#15 - - Anna:

Jättesnygga! Och en snygg lampa skymtar jag också på bilden.



Kram Anna

#16 - - Susihus:

Superfint och det är enkelt och billigt och kan förändra ett rum kvickt! Snyggt tyg du har hittat. KRAM=)

#17 - - Johanna:

Superfint med tygtavlor! Har också planer på att fixa några sådana här hemma :)



Ha det gott! Kram Johanna

#18 - - MissStorm:

Tycker jag ser snygga tygtavlor lite överallt nu. Måste nog försöka mig på det jag med... Tycker det blev extra bra med 2 tavlor brevid varandra så där när mönstret "sitter ihop".



Kram

MissStorm

#19 - - Number Nine on Melon Lane:

Håller med. Enkelt och lätt att variera. Dina var jättefina.

#20 - - Jo:

Jag gillar också tygtavlor! :) Dina var verkligen jättesnygg!

Hoppas att du får en bra helg! Kram

#21 - - Monkan:

En till medlem i tygtavleklubben här :-)



Men min vän, HUR mycket tid har du lagt ner på dessa?! Hur 17 har du fått till mönsterpassning? Ursnyggt och coolt med mellanrummet.



De kanske har slutat tillverka lock till tetror? Bäst att hålla hårt i dem man har då! Jag skulle nog i alla fall inte ställa nåt i kylen på jobbet utan lock...

#22 - - Linda:

Riktigt fina tygtavlor! Jag tycker också väldigt mycket om att variera mina väggar med olika tyg uppspänt på ramar - det blir maffigt på nåt vis och det finns oftast många fler tyger att välja på än om man skulle köpa en färdig tavla.