Ut med kopian & in med originalet.

Ni som följer min blogg minns kanske att jag visade vårt nya tidningsställ som jag köpte tidigare i somras. Min egna av version av den snygga magbagen :-).

Nu har jag äntligen fått originalet och är så lycklig :-) Hittade den till ett lite billigare pris & då kunde jag inte låta bli.

Kopian


Originalet

Bilder: Privata

#1 - - Joanna:

Ohlalaa, förstår att du är lycklig. Som jag har trånat efter den. Lite avis det är jag men misunnar dig, det gör jag INTE.

Hoppas att ni kommer få många trevliga stunder du och Magbagen=)

#2 - - Petra Bloggar:

men DU vad snygg, men var har du hittat den och till vilket pris? jag har sånna flätade korgar i vardagsrummet till barnensleksaker så den skulle matcha fint hemma hos mig!



Kram

#3 - - Ulli:

Den är riktigt snygg! Passar perfekt där vid soffan/fåtöljen .Skulle inte ha något som helst emot att ha en sådan stående bredvid min Lamino fåtölj.



Ha det så gott!

Kram Ulli

#4 - - Sofie:

Så snyggt det är! Kopian var också fin :) Kram!

#5 - - Malin Inspiration & design:

Supernajsig!!

#6 - - Mari:

Verkligen super!! Nu blir jag allt lite grön i fejan!!

#7 - - Minigrisen:

Oh lyllo dig! Den är ju så rackarns snygg;) Är det ok om jag länkar till dig från min blogg?

#8 - - Linda P:

Nej vad roligt! Den är så himla läcker!!! Får man fråga var du hittade den?? Jag såg ett erbjudande för ett tag sen, men tyckte inte vi behövde den. Mest nyfiken :) KRAM!

#9 - - Lisa:

Åhh sånt är lycka!! Den är sååå otroligt fin!

svar: Mhm, nu får det vara nog med sjukdomar här i vår lilla familj! Det som är så bra med almanackan är att man själv kan bestämma vilken månad man vill att den ska börja på. Super! och snabb leverans var det också!

#10 - - Marie:

Jättefin! Skulle passa hemma hos mig oxå :)

#11 - - Mirka:

Åh har du en SÅN! Den som är så läcker! Lyckliga lilla du!

#12 - - dahlarna:

Det är verkligen snyggt det där tidningsstället! Nu blev jag allt lite avis... ;-) Hoppas att du får en supermysig helg! KRAMISAR!

#13 - - Sandra:

Å det tidningsstället är sååå snyggt. Vilken lycka!

#14 - - Vicke:

Såååååå snygg , är också på jakt efter tidningsförvaring skulle inte sitta så tokigt med en så fin en!

#15 - - Anna:

Riktigt snygg!

Har man ett sådant snyggt tidningsställ så är man nog ursäktat när man köper för många inredningstidningar :)

#16 - - Annah:

Den är ju så snygg! Måste ju erkänna att jag önskar att den stod hemma hos mej också.

Ha en trevlig helg!

Kram Annah

#17 - - Malin:

Den var mycket stilig!! =)

#18 - - Mrs. b:

Finfin är den! Fast jag tycker att din första variant också är fin!

#19 - - MO:

Hihi, var ju tvungen att kolla lite närmre på bilderna...o javisst ser det ut som du är bombad..(alltså som du har stora bomber...haha, så kul att du upptäckte det o delade med dig)...



Så fint det nya tidningshållaren är, väldigt...ja sober o smäcker, jättesnyggt helt enkelt, ditt vardagsrum är verkligen snyggt nu med ny soffa o soffbordet (grr, det där kan jag aldrig glömma att du fyndade det...till DET priset...lyckans ost), kramar

#20 - - Annette:

Jättefint tidningsställ. Skulle inte vara helt fel hemma hos mig heller... :-)



Ha en bra helg!



Kram Annette

#21 - - MissStorm:

Ja, det är då fasligt snyggt det där tidningsstället!



Kram

MissStorm

#22 - - Proforma:

Den där kan du skicka hem till mig, tack!

#23 - - Jennica:

Ja det ska bli skoj, o framförallt skönt att slippa sova 4 (två vuxna o två katter) i en 120-säng som vi gjort dem senaste 5 åren ;)



Åh, jag gillade kopian hihi. Typiskt mig :)

kram

#24 - - Liza:

Snyggt! Gillar helt klart originalet bättre!!

KRAM!

Liza

#25 - - Pysselprinsessan:

Snygg, snygg, snygg! :)

Fin plantering på bron åsså!

Jag har en grej till dig på min blogg!

Kramar

#26 - - Jo:

Den är så snygg! Men jag gillade faktiskt kopian också! :)

#27 - - Johi:

Tack för kommentar hos mig, så bra för då hittade jag ju din fina blogg! Lovar att återkomma!

#28 - - T H E R R R E fotoblogg:

Hej!



Vad skoj! :) Liiite norrlänning iaf, även om Umeå ligger långt ner för mig. Haha! ;)



Jag gillar också den där magbagen, men är lite osäker på om jag skulle kunna ha den en längre tid, den var lite för dyr för mig för att bara ha i någon vecka ;)



Vet du kanske av någon mer inredningsblogg du brukar följa "uppfriån" landet? :D



hit ska jag fortsätta komma!

#29 - - Kristinas Hus:

Jättefin! :))

Hihi jasså, har du en sambo som bakar? Det var lyxigt ;), min spelar bara tv-spel. Haha!

Ha en bra dag. Kram!

#30 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Den är så snygg! Jag förstår att du är glad! Ha en trevlig helg! Kram

#31 - - Kristina- Novemberbröllop:

Å så kul, den är jättesnygg:)Skulle passa hos mig oxå:) Kram

#32 - - Gabriel:

Heej!

Ville bara säga att du har en kanonblogg!

Keep on writiing;)

#33 - - Detsvartataket:

Skitsnygg!! Vad kul! Grattis!



trevlig helg!

KRAAM

#34 - - Isabels värld:

Supersnygg!!! En sån vill jag också ha!



Ha en mysig helg! Kram Pernilla

#35 - - Livet i byn:

Härligt och vad roligt att få handla till rätt pris också. Den var i alla fall supersnygg.



~Livet i byn

#36 - - lisa:

Tjusigt värre!!!



Idag avslöjar jag "en hemlighet" på bloggen...

Kika in får du se tssss

#37 - - Hanna:

NICE! :-)

#38 - - Johanna:

Superfint!



Trevlig helg!

#39 - - Designtjejen:

Vad fint!!!!

Kramis och hoppas att du får en jätte härlig helg

#40 - - Malin Inspiration & design:

Jenny; Menar du i lite högre modell typ som den från IKEA som jag visade i svart?! Rusta har sina guldkorn. :)



Trevlig helg!

#41 - - Rebecka:

Jag gillar verkligen det där tidningsstället, det är ju så snyggt!

Kram Rebecka

#42 - - Jenny:

Kul när man hittar DEN saken som gör så mycket :-) Jättefint tidningsställ! Jag har själv shoppat på Designtorget men det blidde en vattenkanna! Trevlig helg

#43 - - Fröken Fräken:

Stiligt värre! Skulle gärna ha en sådan, fast då lär jag ju behöva rensa bland inredningstidningarna jag har framme, annars får de inte plats..

#44 - - anna.a:

Woooww..så snygg! JAg har en utmaning till dig på min blogg...

Trevlig helg!

/anna.a

#45 - - Tjohalias blogg om inredning:

Den är så snygg! Kram Sandra

#46 - - Tess:

Du har en utmärkelse att hämta i min blogg!

Kram Tess