utmaningar

Det blev visst en lite längre paus än vad som var tänkt. Blir så ibland när man har mycket att göra:-)

Tjejkvällen var jättetrevlig med mycket prat och skratt. En av syrrorna kunde inte vara med så det var synd men nästa gång syrran:-) Vi blev kvar så länge på restaurangen så vi tyckte det blev för sent för någon film men tack för alla tips, bra att ha till nästa gång.

Några av er undrade hur många syskon jag har. Det är en bunt:-) 5 systrar & 2 bröder har jag. Äldsta 29 & yngsta 8, jag är näst äldst.

Har fått några utmaningar av tomteboanna, dahlarna, minigrisen, designtjejen & mirkajohanna. Tror inte att jag missat någon nu. Man ska lista lite av sina favoriter.
Här kommer mina:


Klädbutik - Finns många men handlar mycket på H&M, Lindex & åhlens.

Inredningsbutik - Samma där, finns många men village, åhlens & lagerhaus.

Godis - Choklad & lakrits

Stad - New York

Dryck - vatten & kaffe

Musik - Ingen speciell musiksmak, lyssnar mycket på mix & rix

TV-serie
-  Desperate Housewives,Ugly Betty, CSI m.m. Ser på rätt många serier.

Film
- Gillar allt utom science fiction. Imorse såg jag sex & the city-filmen. Mycket bra!!

Träning
- Vad är det? ;-) Inget regelbundet men får mina ryck ibland & då blir det promenader eller träning på vårt vibrogym som står & mest samlar damm här hemma.

Bakverk - Oj så svårt men mammas nybakade bullar är en stor favorit:-)

Kaffe - Ja tack! Men varvar med koffeinfritt för magens skull.


Så här går det till:
Kopiera texten och skriv dina egna svar. Gå till den som startade reflektionen, http://enbart.blogg.se/ och till den du fick inbjudan ifrån och ge en kommentar. Innan du svarar med ett eget inlägg på din sida så sätt dig ner och fundera en stund. Ta några djupa andetag, koppla av och först när du känner dig lite avslappnad så svarar du. Välj ut några personer och länka till dem som du vill skall svara. Gå till dem du utmanat och skriv en kommentar att du utmanat dem.

Nu vet jag inte vilka som fått den här redan men jag skickar den till:

mittlivsomjoanna
missstorm 
 nakirlu



Har också fått en utmärkelse av både johanna & Mrs.b.  Tack så mycket tjejer!!! Båda 2 har jätttefina bloggar så har du inte kikat in till dom så gör det:-)



Denna utmärkelse ska man skicka vidare till 4 personer som brukar följa min blogg + en ny.
Ger den till dessa fina tjejer som har jättefina bloggar & alltid tar sig tid att skriva en kommentar:

thisis
dahlarna
marityrenia
roomdesign

En ny bekantskap är tesbrandt. En mycket trevlig tjej & blogg.

Nu är det dags för lite helgstädning & sen besök hos er. Har nog en hel del olästa inlägg:-)

#1 - - Anna:

Vad kul att få veta lite mer om dig ;-) Åh, vad jag saknar Lagerhaus... måste åka upp till syrran som bor kvar i Umeå och ta en riktig shoppinghelg.



Hoppas du har en bra lördag! KRAM Anna

#2 - - Peter PC Carlsson:

Ser att du hittat en reflektion. Den har ändrats en del sedan jag skrev den :-)

http://enbart.blogg.se/2008/august/080815-enbart-utmaning-3.html

#3 - - Dessi:

åh så roligt med många syskon! vi är fyra systrar, jag är äldst på 23 och den yngsta är 17, så vi är väldigt nära i åldrarna. härligt att du hade det trevligt! kram!

#4 - - dahlarna:

Vad kul att läsa om dig! Alltid roligt att få veta lite mer av sina bloggvänner! :-)



TUSEN TACK för utmärkelsen! Så GLAD jag blev!!!



Hoppas att du får en fortsatt mysig helg!

KRAMISAR!!!

#5 - - lovisa:

låter som du hade det trelivgt!:D ha det ikväll igen:D

#6 - - Astronauten:

Hej, skulle du kunna vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen? :)



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/5/date/5185986



Det skulle vara supersnällt och jag skulle bli skitglad!



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :D

#7 - - fru Sätterlund:

Åh, tack för utmärkelsen. Det var gulligt av dig, vad glad jag blir :)

Kram Therese

#8 - - MissStorm:

Kul att få veta mer om dig. Och tack för utmaningen, naturligtvis nappade jag på den!



Kram

MissStorm

#9 - - Mari:

Tack för utmärkelsen, fick en till häromdagen och det värmer för det kan jag behöva efter ha frysit hela natten när jag jobbat. Du kan läsa om den i min blogg. Gör ett nytt inlägg snart och kommer att nämna att jag även fått en av dej!!



Kramizar!!!

#10 - - Rebecka:

Åh vad glad jag blir! Tack snälla du =)

Kram Rebecka