#1 - - Mrs. b:

Så du har redan fått den - roligt!

Kan tänka mig att vi inte får den förrän sent nästa vecka...

#2 - - Sis Liisa:

haha :-D skulle Johan tvätta sina kläder så skulle han inte ha några kläder kvar sen ;-P haha.

Hoppas det är bra med er där hemma! Här går det bara bra, jobbar och står i :-), solar å badar osv.

Hälsa med dig! Kram kram!

#3 - - InneoUte-Malin:

Min ligger och väntar på mig inför lunchen. Kan knappt hålla mig. Tror att det är dags nu! :-)

#4 - - Ljuvligt Hemma:

Vad avis jag blir :) Trevlig helg!

#5 - - Annika:

Åh jag vill också ha min nu =)

får väl snällt vänta tills nästa vecka.

ha en trevlig helg!

#6 - - Karin:

Fick min idag med jippi! Köpte ni exakt en sådan tvättmaskin som den på bilden, vet du numret?

#7 - - Dessi:

Oj, hur kan ni ha fått dom redan? Dom börjar ju inte delas ut förrän nästa vecka...

#8 - - Therése:

Lyllos dig som fått den!

Hade gärna haft en och krypit upp i soffan med ikväll!

Förhoppningsvis kommer väl min nästa vecka ;-)

Kram Therése

#9 - - Anna:

Till mig har den inte kommit än tyvärr, men jag ser fram emot när den väl gör det. Hoppas du hade en mysig stund tillsammans med bibeln ;-) Trevlig helg! Kram Anna

#10 - - Pysselprinsessan:

Oj oj oj! Vad avis jag blir! Min har oxå kommit. Ja, precis... hemma i Sverige såklart! :( Ska ändå hålla mig ifrån nätversionen! :D

Kramar

#11 - - Carin:

Va ere för skillnad på katalogen och nätets? Finns dte ngn? kramen från damen..

#12 - - Lotta:

Hm, fick mail idag från Ikea, där står det att den delas ut nästa vecka. Fuskit att du redan fått den!! :-)

Kika dock i den på nätet,tycker faktiskt inte det var så mkt nyheter, inga roliga iaf. Läääängtar efter nya billiga tyger.



Svar: Jag å lillgrabben mår bra, han blir en månad på måndag. Helt otroligt va tiden går fort. Lite jobbigt denna vecka dock, han har haft bubblig mage, så en allmänt missnöjd kille just nu.



Kram på dig å ha en skön helg.

#13 - - Åsa:

Shit, redan! Vi som missat den flera år nu för att vi har en "ingen reklam, tack" på brevlådan. Läste på IKEA att den skulle börja delas ut först på måndag så jag har inte slitit ner "ingen reklam, tack" skylten än... Måste göra det så fort det går.

#14 - - Monkan:

Å lyllos har du redan fått den! Här ska den komma nu i veckan, jag kanske ska ta och jobba hemifrån, sittandes vid brevinkastet och vakta :-)

#15 - - Skönt Hemma:

Åh lyllo dig! Här har den inte kommit än...



Apropå siluetteporträtt, kika här:



http://skonthemma.blogg.se/2009/june/lekfull-siluettkonst.html

#16 - - caroline:

Åh jag ser verkligen fram emot när den dimper ner här hemma

#17 - - Dahlarnas Fotoblogg:

Lyckliga du som redan har fått den katalogen. Vi brukar ALLTID få den minst en vecka efter alla bloggar skriver om den. Och vi som ändå bor i en så stor stad... :-(

KRAM!