#1 - - Proforma:

Bäst att kommentera nu då :)... men eftersom jag är mellan två jobb så har jag också lite mer tid än andra.

Var faktiskt inne på Panduro idag för att titta på bokstavsstämplar, inspirerad av dina disktrasor, men de hade ingenting! Kanske inte fått in det än bara.

Kram på dig!

Irene

#2 - - Linda:

Å dom vill jag oxå ha! :-) Du inspirerar mig och mitt pysselbehov som har ökat drastiskt!! ;-) Kram på dig!

#3 - - Lotta:

Löööövs panduro!

Lotta

#4 - - Mirka:

Jag har bläddrat igenom katalogen jag med idag och hittade lite smått ock gott :)

#5 - - Dessi:

Dom översta verkade riktigt fräcka o snygga!

#6 - - Pysselprinsessan:

Fina nyheter! I like!

Kramar

#7 - - Malin Inspiration & design:

Hej hej!

Fastnade med för de där bokstäverna. :)

Panduro har så mycket kul!



Hoppas allt är bra med dig och de små liven i magen.:) Kan bara tänka mig vad du/ni längtar! :)



KRAM

#8 - - Annika:

Åh jag väntade också på katalogen idag, men fick ingen =( hoppas på nästa vecka.

Jag fick IKEA idag så jag fick kika i den istället =)

ha det bra.

#9 - - Monkan:

Åh, har katalogen kommit, då måste jag dit och hämta en imorron. Jag kikade när jag var in där i helgen men då hade de bara den gamla.



Bokstäverna var tuffa, ja man skulle ju gärna ha i alla möjliga olika storlekar... Fast de lär ju ta en del plats också, med burken och allt, jag får nog titta på lite mindre saker i katalogen :-)



Jo, om Kallentoft, jag hade läst några kommentarer om boken, att den var seg i första hälften men att den skulle bli bättre så jag var inställd på att kämpa :-) Den var ju helt ok men han som pratade... det störde mig, det fyllde ingen funktion!

#10 - - Therese:

Fick också Panduro katalogen idag, har bara inte hunnit titta i den än!

Bokstavstämplarna ser intressanta ut!

Kram Therése

#11 - - Inspirera Mera:

Jag ska ta och kika i katalogen i helgen. Kan tänka mig att det finns mycket användbara saker i den.

Ha en trevlig helg, kram Sandra

#12 - - BabyMamaDrama - by Caroline:

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

#13 - - InneoUte-Malin:

Kliché - vår helt nytt för mig i det sammanhanget. Mycket ska man lära. :-) Stämplarna ser kul ut. Ha en skön helg!

#14 - - HUSnrNIO:

Vill ha! Ha en trevlig helg.

#15 - - Annika:

Välkommen in hos mig, har äntligen lagt ut bilder på lekstugan!

trevlig heLG!

#16 - - Emma:

Hej hej!

Tittar in hos dig, så mycket finnt du gör=)



Emma

#17 - - Anonym:

Heeej =)

Jag har nu en tävling i samarbete med myHeart.

Det du kan vinna är en snygg fickplunta.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-5.html



Vad gärna med Kram//M