#1 - - Annelie:

Världen är allt bra liten.

Vi var faktiskt förbi Göran och Carina när vi var där, men ingen var hemma. barnen var dock lika glada för det fanns både får, hönor, katter och en underbar kanin som de roade sig med.

Förstår inte riktigt hur du luskade ut vem jag avr, men kul endå.

Kram

#2 - - syrran mia:

åh dem där var coola...tror jag måste in på perlan och kolla in dem jag med...fin bokhyllan blev föressten! kram

#3 - - Lisa:

De där tavlorna är superfina. Jag har beställt den som heter Guldkant på tillvaron men jag har ännu inte någon ram till den. Blir att inhandla och sätta den på nåt lämpligt ställe.



Hälsn. Lisa

#4 - - Anna:

ja dom är fina som tusan.

Jag tänkte vara lite snål och göra mina egna "text" tavlor av en av sångerna vi hade på vårt bröllop...

#5 - - Åsa:

Ja, visst är dom fina! Har suktat efter en ett tag jag ocskå. Blir väl till att beställa snart...



#6 - - Therése:

Javisst är dom jättefina!

Skulle också vilja ha!

Kram Therése

#7 - - Frida:

Visst har Perlan mycket fint!

#8 - - Carin:

Har du vart inne på denna? http://www.hjartansfrojd.nu/butik/?id=885

#9 - - HUSnrNIO:

De är jättefina. Jag sparar pengar och gör mig liknande i photoshop för tillfället. Inte lätt att få mammapengarna att räcka till allt man vill ha (och måste ha...). Ha en trevlig fortsättning på helgen.

#10 - - Mari:

Läckra! Att man alltid ska ställas inför såna dilemman...att behöva välja.



Kram!

#11 - - Ellas Inspiration:

Vilka härliga tavlor!



Tack för att du röstat på mig hos "Vi i Villa".



Kram Karin

#12 - - Ida:

O va härligta! Vill ha allihopa.



Och vilken fin blogg du har. Hittade hit nu ikväll men du hamnade bland favoriterna så jag kommer absolut att komma tillbaka.



Kram

#13 - - Therese:

Ja visst är de fina!!! Älskar dem allihop!