#1 - - Anna:

Ja det var ju ingen gigantisk skillnad direkt :)

#2 - - Linruz:

Gillar nog din bättre då det är fler udda på den.

Kram Lina

#3 - - Ensamma mamman:

Oj va fin den va! De va ingen större skillnad på dom. Tänk vilka fynd man kan göra. Kram

#4 - - Emma:

Ja den var verkligen lik och så snygg:) Ha det bra, kram emma

#5 - - MissStorm:

Tycker din stjärna är finare!



God fortsättning!

#6 - - Liza:

"Lillan" tog med sig sin "plexistar" när hon flyttade.. tyckte att den var hennes!! :D

Den är precis likadan som din - jag tycker den är minst lika snygg!

Kramen!

Liza

#7 - - Milla:

Härliga Ullared..mycket fina ting har flyttat in hos oss & billigt är inte helt fel.Kram Milla & Gott Nytt År!

#8 - - Therese Turesson:

Vi har också några sådana hemma. Dock väldigt billiga också. Troligtvis från Rusta om jag inte minns helt galet fel. :P

#9 - - InneoUte-Malin:

Väldigt, väldigt lik och väldigt väldigt fin! :-)

#10 - - Camilla(s nya hem):

Vad fin den var! Gekås är riktigt bra ibkand. :)



Kikar in för att önska dig och familjen gott nytt år och god fortsättning!

#11 - - Elisabeth:

Fina barn du har. Å fint hem oxå för den delen. Gott nytt år och god fortsättning så hörs vi av kram Bettan

#12 - - Monkan:

Jättefin stjärna och sånt trevligt pris :-) Jag tycker det är jättefint med plexiglas på olika saker, Muji (Åhléns) har t.ex ett soffbord som jag tycker är så fint, fast det skulle ju inte passa in hemma hos mig. Jo om jag byter ut allt annat så klart ;-)