#1 - - Susihus:

Jättefint, som alla dina fina tavlor.

Ha en härlig dag i snöyran

Kram

#2 - - Sofia:

Vilket fint hej! Jag gillar det lilla hjärtat i hörnet.

#3 - - Milla:

Alltid trevligt.Ha en mysig fortsättning på kvällen.Kram Milla

#4 - - Lotta:

Oj vilken fin! Har du gjort den? Jag måste säga att det isåfall var din finaste. Vill ha!

Hur mår du och småttingarna? Mysigt med jul snart eller hur? Stor kram

#5 - - Anna:

Åh vilket snyggt hej! Har du gjort den själv?? Ha det bra! Kram Anna

#6 - - Monkan:

Vilken supercool tavla du gjort! Supercool och supersnygg. Och där är ditt fina arrangemang med Cult väggkrukorna som jag ju föll pladask för när jag besökte din blogg allra första gången :-) Stackars de som inte köpt väggkrukor… nu säljs de inte längre, enligt "min" affär.



Intressant tips om ketchupflaskan, det ska jag kolla upp.

#7 - - ann-britt:

Oroligt snygg vägg. Var har du köpt vaserna och klockan?

Svar: Tack :) Dom kommer från cult design.
Kontakt & adressuppgifter.