Juldagen

Gårdagen var trevlig & vi fick många fina klappar. Idag har det varit en lugn & skön slappardag då vi bara haft det mysigt här hemma.
Jag har roat mig med att kika på olika webbshopar som har rea & även klickat hem några fynd b.la en stor & liten tändsticksljusstake som jag så länge velat ha.
Här nedan kommer några av de fynd jag hittat på nätet:

Bilder
Stor tändsticksljusstake 129:- cosas
Liten tändsticksljusstake 59:- cosas
Kaninlampa 245:- anyhow
Stor iittalavas 499.50:- happystore

#1 - - Lilla jag:

Å vad farligt med alla roliga reor!

#2 - - Linruz:

Åhhh vad kul att fynda.

Kram Lina

#3 - - Milla:

Vilka fynd...kaninlampan är jag bra sugen på. Kram Milla & God fortsättning!

#4 - - Maja:

Mmmm... Älskar din blogg och tittar in här varje dag =) . . . du har mkt bra smak och jag får en hel del inspiration av dig =)

Din små tvillingar är ju så söta oxå =)



nu har jag beställt en Stor tändsticksljusstake & en Liten tändsticksljusstake från cosas. Tack för tipset. . Kommer stå bredvid min vita plåt tändsticksask.



Ta hand om er and keep up the good work!

//Maja