Julgrupp

Nu har så snön kommit hit och det med besked. Lite väl mycket enligt mig men hellre det än ingenting. Hoppas nu bara att det stannar kvar så att vi får en vit jul.
Hade tänkt fara iväg på en liten utflykt idag men slutade bort det p.g.a vädret. Istället har vi varit hemma och pysslat på lite.
Av en ensam vit julstjärnekvist, små silvriga julgransbollar & min favoritvas har jag gjort en lite annorlunda julgrupp. Enkelt men effektfullt.


Bilder:privata

#1 - - camilla:

Enkelt och stilrent! Du kan din sak du :)



Ha en fin kväll!

#2 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Hoppas snön stannar hos er, för här ser det mörkt ut! Snöa som bara den innan, men nu töar den bort igen! Tråkigt!



Jättefint du gjort med kvisten o det...



KRaaaaaaaaaaaam!

#3 - - CreativeActivity - Sandra:

Vad fint det blev med kulorna i vasen..!

#4 - - Knaada:

Det var en 2010-julgrupp tycker jag, fräscht!

#5 - - InneoUte-Malin:

Snyggt! Jag älskar idéer som är lätta att sno. :-)

#6 - - Milla:

Enkelt och snyggt.Här njuter vi för fulla muggar av snön...vitt,vitt och kramsnö.Kan inte bli bättre.

Hoppas också att den får bli kvar helst ända till mars.Kram Milla:D

#7 - - Daniel:

Så mysigt!!

#8 - - Gabbies:

Hejsan! Jag ber om ursäkt om du inte gillar reklam då kan du bara ta bort det här. Men jag skulle bli vädligt glad om du ville boosta min bild här: http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=se<u>viral</u>boost_10001#/start/linear/3560 Det är bara 2 klick o tar typ 10 sekunder.

Tack på förhand!

#9 - - Therese:

Jag gillar egentligen inte julstjärnor, MEN det du har gjort var supersnyggt...har aldrig tänkt på att man kan klippa av en från krukan!!! Gillar och kommer förmodligen sno.... ;)

Svar: det är klart att det är mysigt när de kan vara med och klä granen......mindre mysigt och tjata aja baja 100 ggr om dagen......och i ditt fall blir det ju 200 ggr ha ha ha!!



Kramis

#10 - - Ensamma mamman:

Men va snyggt de va! Enkelt och stilrent. Precis som jag gillar det. Kram

#11 - - Emelie:

Enkelt och tjusigt!

#12 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Håller med enkelt o fint! Så härligt det låter med snö! Verkar som det har snöat i hela landet idag, dock så e det inte tillräckligt kallt här längst nere i söder så snön har övergått till reng ist :-(

#13 - - Inspirera Mera:

Vad fint det blev i vasen.

Kram Sandra

#14 - - Proforma - Irene:

Ingen klyscha när man säger att "oftast är det enkla det snyggaste"!

Kram

#15 - - Karin/Rosa maränger:

Jättefint.



Jag vill också ha snö!!!

#16 - - Sockenvägens Söta:

Det enkla är ofta det vackraste! Stilrent och tilltalande som bara den :-)



Ja, jag är tom i v 31... tiden går rasande fort - och än så länge bara njuuuuter jag. Ska absolut inte klaga på något, men det ska bli skönt med 3 veckors julledighet och bara få gå hemma och mysa lite :-) Stora varma kramar!

#17 - - Anette:

Jättefint!!

#18 - - Annas inspiration:

Snyggt du gjort,

ha en bra kväll!

#19 - - På vår udde!:

Så fint och stilrent! Gulligt zinkhus, jag har gjort ett likadant av pepparkaksdeg!