#1 - - Helena:

Ser supermysigt ut... här hemma är båda killarna vakna och vi sitter i köket och myser. Har en precis likadan ljusstake som du fast min har jag använt som adventsljusstake i år.

Ha en trevlig dag!

#2 - - Milla:

Instämmer, fast här är barnen vakna och snart på väg till skolan och den härliga snön som ligger kvar!Härligt. Ha en mysig måndag och fortsättning på din vecka.Kram Milla

#3 - - Jannice:

Är så ledsen.. tryckfelsnisse måste kommit in i bilden. Såg inte att det stod 10 ord?!



Förlåt mig, verkligen... galet. Och uppgiften till mina föräldrar var att dra en vinnare bara.



God Jul på dig

Kram

Jannice

#4 - - Linruz:

Låter som en perfekt start på veckan.

Kram Lina

#5 - - Dessi:

Så härligt! Jag ska själv strax bege mig iväg till jobb...

#6 - - Anna:

Det låter som en perfekt start på dagen! :-) Jättefin bild också. Kram Anna

#7 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Låter helt underbart! Själv har jag nyss gått upp, för jag jobbat natten. Sitter i ett väldigt tyst hus. Får nog strax hämta tjejerna, så här blir lite liv i luckan...



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!

#8 - - Lillan:

Låter som en kanon start.. Själv startade jag med en sovmorgon efter ungarna åkt till skolan:)

#9 - - Mari:

Med små barn hemma får man ta till vara varje liten egen stund man kan få, det är man värd.



KRAM!

#10 - - Jenny:

Vilken härlig start på dagen! Man ska suga åt sig all mystid man bara kan :-) Kram Jenny

#11 - - Malin Inspiration & design:

Jenny; Tack! Gillar de nya påslakanen jättemycket. Skulle vilja ha allihop. : )

Gullig du är som skriver så fint i sovrummet. : ) Trivs väldigt bra med det, det är så himla ljust & känns fräscht. : ) Kan behövas nu vid denna dystra årstiden. : ) Man behöver piggas upp.

Vad roligt att det ordnar sig för dig med bokstäverna. Snällt av Petran. Du, jag tror att dem finns på K-Rauta också. Kolla upp det! :) Kollar du på Ullared? Fniss. Slår ett öga på det samtidigt som jag svara på kommentarer. : ) Kraaam



Vad MYSIGT ni har som har bebisar därhemma!!

Sååå aaaaavis!!! :)

#12 - - InneoUte-Malin:

Tända ljus i tidig morgonstund. Myyys!

#13 - - Proforma - Irene:

Önskar jag hade sådan mystid på morgonen, låter härligt!

Kram

#14 - - HUSnrNIO:

Lovely! Njut på:)