Snygg etta med smarta lösningar.

Compact living när den är som bäst. Det är denna etta bevis på med sina smarta lösningar & snygga detaljer.
Gillar jordgloben som taklampa.


Arbetsplatsen finns inne i väggen & döljs av en tavla. När den ska användas hissas tavlan upp & arbetsplatsen tas fram. En uppfinning som jag mer än gärna skulle vilja ha här hemma.

Även sängloftet har sina lösningar. Trappstegen går att skjuta in så att man kan öppna till förvaringen mittemot.


Bilder:Sköna hem

 

#1 - - Milla:

Mycket snyggt...och compakta lösningar behövs även i normalstora hus/lägenheter...Jag har behov av många compakta lösningar och vem vill inte slippa se alla tv/dataskärmar mm. Har en hall som behöver lösas.

Kram Milla

#2 - - Monica:

Wow vad snyggt!! Och mycket fiffiga lösningar! Måste säga att trappstegen upp till sängen är det bästa jag sett på länge :-) Vilken inspiration! Tänk om man kunde göra något sådant själv :-)

Hoppas du får en härlig luciahelg!

Kram kram!

#3 - - Alexandra:

Cool lägenhet!! och trappstegen var som sagt väldigt coola.

Tack för köptipsen,men nu hittade jag tomtedräkt på City Gross.

Kram A

#4 - - InneoUte-Malin:

Verkligen compact living i dess bästa form. Galet coolt. Älskar lampan och alla kluriga lösningar. :-)

#5 - - Sök och du skall finna:

Sådana här lösningar är så himla kul att sitta och titta på. Jag förundras över alla smarta tankar som har dykt och genomförts.



Tack för bilderna! Ha det!

#6 - - CreativeActivity - Sandra:

Lösningen med arbetsbänken/hörnan gillade jag skarpt. Är även ett STORT fan av "dörrlösa" dörrar, snyggt!!

#7 - - ...by Mary:

Praktiskt, och snyggt! Att gömma arbetsplatsen bakom tavlan var riktigt fiffigt.

#8 - - gotteochvi♥:

RIKTIGT SNYGGT! Hur gammal är du?

#9 - - Inspirera Mera:

Ja hela lägenheten är verkligen genomtänkt.

Kram Sandra