#1 - - Knaada:

Nu blev jag väldans bebissugen!

#2 - - Mirka:

#3 - - Mirka:

Oj nu gick de lite snabbt:)



Så söta de är!Och tossorna:)

#4 - - Alexandra:

Sååå sööta!!fina pyjamaser,vart har du köpt dem?

#5 - - Marita:

#6 - - Marita:

Nu gick det lite fort här med...

Åhhh de är såå sööööta!! Ja visst blir man galet bebissjuk här med:))))))

#7 - - milla-andante:

Åh vad länge sedan jag tittade in här! Förlorade dig helt här ute i cyberrymden... såg din fina affisch på en annan blogg och stack hit direkt, vilket måste vara minst nio månader sedan... hihi... GRATTIS till två så fina ljuveler!!! Vad roligt! Underbar mage du hade i slutet...:)

Nu blir det Bloglovin så jag inte tappar bort din blogg igen!

Kram

#8 - - Mrs. b:

Vilka små sötnosar! Så söta dom är tillsammans i armkrok :-)

#9 - - Linruz:

Ojooj vad de växer.

Underbar bild .

Kram Lina

#10 - - jenny:

alexandra: Dom är köpta på maxi för reapriset 39:-

#11 - - Milla:

Så underbara...är de brun/blåögda?

Kram Milla

#12 - - camilla:

Nej,det var dumt gjort! Men inga sura miner! Det är ju snart jul :)

#13 - - Maria:

Ojoj...hur söta får man bli egentligen!?:) Underbart fin bild!

#14 - - Anna:

Sötaste småtwinsen! När jag ser denna bild blir jag så bebissugen igen... KRAM Anna

#15 - - Lillan:

Syns ju vart Oskar fått sina drag i från :)

#16 - - Proforma - Irene:

Så söta! Tänk sådan trygghet dom kommer att ha i varandra hela livet!

Jag har haft mitt lilla barnbarn hos mig idag, så mysigt!

Kram

#17 - - HUSnrNIO:

Så fina så! Blir sugen på en liten til... Tiden går så hiskeligt fort. Ha en bra dag.

#18 - - Mickan:

Åh jag tror jag smälter! Vilken söt bild!

#19 - - Inspirera Mera:

Nååå så söta!

Kram Sandra

#20 - - Malin S:

Sötnosarna!

Vi ska vara stolta över våra små som har rött hår. är tydligen väldigt ovanligt =) Amy har kopparfärgat/rött hår trots att det vad vi vet inte finns i släkten. Kanske att hon ändrar färg efter ett tag. Men det är sött och otroligt personligt nu =)

#21 - - Annas inspiration:

Vilka underbara hjärtan



hoppas ni har en bra helg

kramkram

#22 - - Emelie:

Så söta de är, tvillingar är det bästa som finns! Vår son har lite lätt rödton i sitt hår och mörka ögon, så sööt!

#23 - - Liisa:

åhh dom är ju för söta! Rödhåriga :D Va gulligt!

Snart får jag se dom live igen!

Kram

#24 - - Malin:

Vilka sötnosar!