Evighetskalender

Har letat lite efter en snygg kalender att ha framme men inte riktigt hittat någon som fallit mig i smaken. Inte förrns nu:-)

Jean-Pierre Vitrac heter mannen som designat denna snygging. Den är gjord i vit plåt & har en svart magnet som ramar in dagens datum. Smart och snygg och kan återanvändas år efter år:-)
Finns både som bord & väggkalender.




Bilder:designmuseumshop
twentytwentyone

#1 - - Skönt Hemma:

Riktigt cool!

#2 - - Annika:

Läcker! En sådan skulle jag gärna ha på väggen här hemma. Jag gillar också brickor - har en med alfabetet som "tavla" i köket. Kram

#3 - - MO:

Så cool den är, har aldrig sett något liknande. Bra när man kan återanvända den år efter år.



Haha, jomenvisst är det så, är maken med så blir shoppingen lite mer basic (inga stora utsvävningar alltså). Det var ju bra pris på den på maxi, jag tror jag gav 149 kr (el möjligen 169), såg att den fanns på blue box för 215 kr, det är ju lite skillnad (o tom reade de dem på maxi sist jag var där, 99 kr kostade den då...visst då ångrar man sig att man köpte den när de precis fick in dem, men jag ville så gärna ha den så jag vågade inte chansa)



Så du har frisknat till från din förkylning, jag är optimistisk o tror att jag ska vara frisk imorrn...den som tror..eller? Ha de fint, kramar

#4 - - Linda P:

Den var ju inte dum, den heller :)På tal om kalendrar alltså... KRAM!

#5 - - Maria:

Den var riktigt snygg.

Vart kan man hitta den?



#6 - - Mirka:

Vilken häftig kalender. Den kan man ju titta på en stund och klura :)

#7 - - Bodil:

vilken snygging!

#8 - - simone:

Vilken cool kalender. Vad kostar den?

#9 - - Lilla jag:

Snygg, finns många fiffiga kalendrar nu!

#10 - - Mari:

Smart och snygg men den där himla "pluten" ska ju kommas ihåg att flyttas varje dag oxå.....sånt glömmer jag iaf.



Ha en bra dag och kram!!

#11 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Den var ju riktigt fin! En sån skulle jag gärna vilja ha. Ha en bra dag! Kram

#12 - - Helena:

Men så HIMLA kul grej!!!

Kram Helena

#13 - - Frida:

Fräck! En sådan skulle jag vilja ha!!

Kram Frida

#14 - - Mrs. b:

Vilken häftig! Denna varianten har jag inte sett tidigare. Själv skulle jag nog vara rätt usel på att ändra datum varje dag :-)

#15 - - Mrs. b:

Vilken häftig! Denna varianten har jag inte sett tidigare. Själv skulle jag nog vara rätt usel på att ändra datum varje dag :-)