#1 - - Bokmalen:

Tjusigt!! Blev ju riktigt bra. Gillar kudden oxå! :)

Trevlig helg!

Kramen, Maria

#2 - - Rebecka:

Det är så jätte fint det där tyget,havstulpan!

Grönt är fint!

Ha en trevlig helg!

Kram Rebecka

#3 - - fru Sätterlund:

Helt rätt :) Tycker den är läcker i grönt.

Trevlig helg!

Kram Therese

#4 - - Angelica:

Tycker också att det är snyggt med grönt! Passar bra till vitt och svart och är härligt med en liten färgklick :)

#5 - - Jenny:

Skulle också behållt den grön. Snygg kudde;)

#6 - - Fyra i huset:

Jag letar efter en grön golvlampa till sovrunmmet så jag skulle absolut behålla den grön om jag var du.



/nina

#7 - - Fröken Fräken:

Oj, jag har ju missat att gratta dig - GRATTIS! Bra beslut att behålla lampfoten grön, det röstade jag ju på :-)

#8 - - Skönt Hemma:

Jättesnygg och matchar ju jättefint till kudden - och äpplena ;)

#9 - - Helena:

Tycker den är jättefin i grönt =)

Älskar kudden också =)

Ha en underbar helg =)'Kramar Helena

#10 - - Melinda:

Bra val! Och grattis i efterskott!!

#11 - - Proforma:

Helt rätt val... tycker jag, för du kan ju som sagt måla om den när du tröttnar! Den passar ju kanonbra ihop med kudden!

Trevlig helg!

Kram

#12 - - Annah:

Klokt beslut tycker jag!

Ha en trevlig helg!

Kram annah

#13 - - joanna:

Jag tycker att du gjorde klokt i att behålla den grön, så himla fräck är den.

Hoppas att du får en trevlig helg!

Kram

#14 - - Liza:

Så fint Mairotyget är som kudde!! Lampan passar perfekt och som sagt om du ledsnar är det ju bara att måla om!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM!

Liza

#15 - - Iris:

Jag tycker också den är fin som den är. Det är en härlig nyans av grönt på den. Kudden var också jättefin!



kram /iris

#16 - - Cornelia:

Gratiis i efterskott! Behåll lampan i grönt, coolt! Jag gillar även tavlorna som man skymtar, har du gjort dem själv eller köpt dem?

#17 - - kristin:

hej! fina kuddar! vad har du köpt kudden i mitten? den vita! :=) mvh kristin