#1 - - Bodil:

Jag håller med dig. Jag är också jätteförtjust i brickor och jag gillar alla som du har valt ut. Bra val.

#2 - - It's a house:

Åh jag skulle också kunna shoppa loss på brickor, jag är speciellt sugen på den svarta från House of Hedda!

#3 - - Turquoise inspiration:

Åhh håller med dig. Dessutom kan man använda dem till så mycket. Gillar brickan Moments och den runda längst uppe till vänster.

Den riktigt stora runda svartvita var inte heller så dum.



Ha en skön söndagskväll

Kram Tess

#4 - - Mrs. b:

Snygga brickor du visar! Själv är jag i stort behov av en ny stor bricka. Har inga brickor mer än dom gamla i nysilver som jag fått typ när jag tagit studenten för år och dar sen... :-)

#5 - - Kikan:

Åh vilka härliga brickor!! Är oxå svag för sådana, de blir som små tavlor. Kram Kikan

#6 - - MissStorm:

Skulle inte tacka nej till någon av dem jag heller. Gillar Marimekko-träden extra mycket (och funderar lite på om de skulle passa på väggen här hemma).



Kram

MissStorm

#7 - - Dahlarna:

Jag håller med dig! Det är verkligen kul med brickor! Jag skulle gärna ha flera av brickorna du visar - framför allt den Flower-inspirerade brickan. Skulle gärna ha det helsvarta soffbordet också... Flower alltså , från Swedese. Hoppas att din helg har varit bra! KRAMAR!!!

#8 - - Jo:

Jag är också smått bricktokig! :) IKEA brukade vara bra på brickor förr, men nu uppdaterar de brickutbudet på tok för sällan! Jag har tavellister som jag ställer upp mina brickor på och använder dem lite som tavlor, det finns ju så många fina!

#9 - - Mari:

Alla är ju snyggt på sitt sätt!!! Har ingenstans att skylta med dem för det är ju synd att ha dem i ett skåp.....



Ha en bra dag!! Kram!

#10 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Så många snygga brickor du har hittat! Såg genast flera som jag vill ha! Hoppas du haft en mysig helg! Kram

#11 - - Kristina- Fru Inredning:

Gillar oxå brickor:)

Hoppas du får en bra dag!

Kram Kristina

#12 - - Mirka:

Den brickan med "moments" står verkligen med på min önskeista. Fast de andra var ju inte helt fel de heller :)

#13 - - Isabels värld:

Jag gillar också brickor. Skulle vilja ha allihop du visar =) Önskar dig en fin start på veckan! kram Pernilla

#14 - - makiato:

Ja, det piffar alltid till med en ny bricka. Gillar Marimekkotyget bäst...

#15 - - Inspirera Mera:

Jag håller med dig, det är så snyggt med fina brickor som står framme. Kram Sandra

#16 - - Lisa:

ja brickor är inte helt fel.. tycker jag med om :)

#17 - - Sus i Hus:

Så många fina exempel du visar, vill ju ha alla!!!!

Kram kram

#18 - - Anna:

Här har du en till som är väldigt förtjust i brickor! Vad många fina du visar! Kram Anna

#19 - - Dessi:

ooo ja! brickor är så jäkla läckert i köket! vill ha flera av dom som du visar upp!



kram!