#1 - - anna:

Vilka snygga burkar! Man kan aldrig ha för många ;) Kökshanddukarna var det inget fel på heller ;)

#2 - - Proforma:

Snygga allihopa men särskilt burkarna!

Kram och trevlig helg!

#3 - - Mirka:

Jaha, och då gick dessa tre runda burkar rakt in i mitt hjärta!



Hoppas du har en skön helg!

#4 - - Milla:

Läckra!!

#5 - - Anna:

Jag håller med, jättesnyggt alltihop!

Tack för den snälla kommentaren om min lampa ;-) Ha nu en mysig helg! Kram Anna

#6 - - Laura:

Helt UNDERBART!!!

#7 - - Malin:

Hej!



Jag har precis hittat hit, och vad glad jag blir för det :) Massor av superfina saker och bra tips redan, och jag som knappt hunnit börja läsa ännu. Ljusstaken du har i högerraden var/är supernygg!



Kram Malin

#8 - - Annah:

Så fina!

Ha en skön helg!

Kram Annah

#9 - - Malin Inspiration & design:

jenny; Det kan jag tänka mig att det blir. :)Vi är nårra riktiga pysselnördar! ;) Ska bli kul att se vad du har hittat på sen. Ja visst blir man snurrig av alla idéer. Nästan frustrerande! :S Men det är kul också att ha pyssel på G.



Fräcka saker här ovan. :)



Ha en mysig kväll! Kram

#10 - - Malin Inspiration & design:

Hej! :)

#11 - - Malin Inspiration & design:

Jenny, godkänner du dina kommentarer? Undrar för jag ser inte dom. :)

#12 - - Johanna:

Supersnygga saker, helt i min smak :)



Tänkte bara kika in och önska dig en riktigt trevlig helg, kram!

#13 - - Sofie:

Gud vad snyggt, vill ha burken, skålen, ja ALLT!



Kram Sofie

#14 - - Number nine on Melon Lane:

Läckert med alla bokstäverna!

#15 - - Liza:

Vaserna i förra inlägget har jag kollat på ett antal gånger.. de är superfina!!

Kul med bokstäver.. det är verkligen stort nu!!

Ha en trevlig helg!

KRAM!

Liza

#16 - - maria:

Vilka fina burkar! Hur lyckas du hitta allt fint???



Kram Maria

#17 - - maria:

Vilka fina burkar! Hur lyckas du hitta allt fint???



Kram Maria

#18 - - PAMELA:

Snygga tallrikar, är det okej om jag lånar bilden ? :) tänkte slänga in den på mon blogg.. älskar svart o vitt ! :D

#19 - - Kikan:

Vilka härliag och fina grejjer!!! Vill ha! :) Kram Kikan