#1 - - Matilda:

Det har de verkligen! (Och du med ser jag! :))

#2 - - dahlarna:

Oj, så många FINA & COOLA saker du har hittat! Skulle kunna tänka mig att flera av sakerna flyttade hem till mig! :-) KRAMISAR!

#3 - - Susanne:

Läcker klocka, en sån skulle jag kunna tänka mig! Fruktfatet var väldigt originellt och coolt, vill ha det också :)

#4 - - Jenny:

Absolut! Ska spana in deras hemsida, tack för tipset!

#5 - - Proforma:

Många läckra saker fanns det där, kan tänka mig flera saker!

Kram

#6 - - Josefin:

vilka fina saker! :)



svar: ja, den smaken är också god. men eftersom jag föredrar ljus glögg är vit choklad och lime min favorit :)



kram från josefin

#7 - - Johanna:

Vilka fina annorlunda saker, dit ska jag nog kika in!



Ha en fortsatt bra helg, kram!

#8 - - Mari:

Läckra saker du snokat reda på......gillar klockan speciellt mycket.



Vad många har varit flitiga och bloggat på,speciellt du. Själv ligger jag på latsidan just nu. Har inget direkt att blogga om känns det som. Får ta nya tag framöver.



Kram och ha det så gott!!

#9 - - fru Sätterlund:

Vilka roliga saker du har hittat på. Kul med lite nytänkande :)

Kram

#10 - - Pysselprinsessan:

Läckra grejor det där! :)

Kramar

#11 - - Lisa:

fint du har det och BRA tips!! tack.

#12 - - Lisa:

fint du har det och BRA tips!! tack.

#13 - - Camilla S:

Vilket roligt tips!

#14 - - Tjohalias blogg om inredning:

Klockan var riktigt fin.

Kram Sandra

#15 - - Snusans Inredningsblogg:

Ja det var verkligen annorlunda saker. Kul! :)

#16 - - Anna:

Vilka roliga inredningssaker, har lagt sidan bland mina favoriter...tack :-)

#17 - - Livet i byn:

Jättefina saker, och lite annorlunda design.



~Livet i byn

#18 - - Ulrika:

Hejsan!



Vilken fin och inspirerande sida du har :-) Hit kommer jag gärna tillbaka för att tanka lite inspiration. God fortsättning på det nya året.



Ulrika

#19 - - Anna-Karin:

Läckra prylar. Gillade speciellt fruktfatet.

#20 - - Lilla jag:

Vilka roliga saker, där ska jag kika in!