#1 - - alexandra:

Skit snygg ljusstake! Verkligen annorlunda , inte som alla andra ! :) me like.

#2 - - anna:

Vilken annorlunda & läcker ljusstake!

Gillar verkligen ditt vardagsrum, ljust och modernt med många fina detaljer.



Krya på dej! Kram

#3 - - Livet i byn:

Vilken jätteläcker ljusstake. Soffan är superfin den med, läckert med kudden också.



~Livet i byn

#4 - - Proforma:

Kul och annorlunda ljusstake! En äggkudde står på min önskelista, får se...

Kram

#5 - - Tanya:

Har du haft soffan länge? Vi har varit och kikat på exakt den modellen hos Mio, men är lite fundersam fortfarande. Är du nöjd? Kram

#6 - - MO:

Vilken cool ljusstake, den ser man inte överallt, kul form på den.

Soffan o ditt soffbordsfynd är så snyggt ihop, ser verkligen ombonat o mysigt ut.

Ja du har ju många syrror att surra med så det kan jag tro att det tar tid att ventilera allt som hänt med dem, men kul är det att man har sådan glädje av varandra nu i vuxen ålder, det var ju inte riktigt så när vi var små, då bråkade vi mest, kramar

#7 - - Camilla:

Verkligen häftig ljusstake! Såna som hänger i din hörna har jag med, köpte dem för flera år sedan och skulle sätta upp dem här i huset, men hittar dem inte! Suck... Haha. :)

#8 - - Linda:

Hej!



Vilket fint och mysigt vardagsrum, snyggt med grå soffa...



//Linda

#9 - - Vera med flera:

Vilken cool ljusstake!

#10 - - Designtjejen:

Vilken fräck!!!! Oj.. så cool!

massa kramar

#11 - - Pernilla:

Fin ljusstake!! Du har så oerhört fint hemma hos dig! Blir verkligen inspirerad. Här håller man på att riva tapeter till förbannelse, känns som det aldrig blir klart ju!! Vill inreda NU!!! Såg att du satt tapeten Woods som en tavla. Har oxå en bit jag vill sätta upp, men hur fäste du den så det blev snyggt?? Med häftapparat eller?? Är ju inte riktigt samma som med tyg ...



KRAM Pernilla

#12 - - jenny:

Tanya: har haft den sen augusti och är än så länge jättenöjd med den.



pernilla:Tack:-) jag fäste tapeten med häftstift...eftersom den är i lite tjockare kvalite så gick det jättebra.

#13 - - Anonym:

jenny; Ja DÅ skulle man ha sitt drömhus på ett kick. :D





Cool ljusstake hon har hittat! :)Kram

#14 - - Malin Inspiration & design:

Det var jag som skrev. :)

#15 - - Anna:

Vilken läcker och annorlunda ljusstake! Jag har sagt det förut och jag säger det igen - ert vardagsrum är så supersnyggt! Kram Anna

#16 - - Tjohalia:

Vad snyggt ljusstaken passade med tapettavlan. Kram Sandra

#17 - - Fru Lundin:

Hej!

Jätte fint du har det. Hur gör du trycken på dina kuddar??

#18 - - Evamy - i väntan på bebisen!:

vilken himla snygg soffa ni har!

#19 - - fru Sätterlund:

Snygg ljusstake! Skulle också vilja ha en äggkudde :)

Kram

#20 - - Jo:

Cool ljusstake! :)

Tack förresten för tipset med monstera i vas, så långt hade jag inte tänkt! :D

#21 - - Mari:

Den är så läcker och så går ju en del av pengar till bra ändamål.



Kram och ha en bra dag!!

#22 - - Johanna.B:

Fin ljusstake, tycker den är lite rolig!



Kram

/Johanna

#23 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilken läcker ljusstake!! Ni har det så fint hemma hos er! Kram

#24 - - Annelie Swärd:

läcker ljusstake! Vad snyggt ni har i ert hem!



Ha en fin dag!

Annelie

#25 - - Iris:

Vilken fin ljusstake! Jag gillar verkligen det du har hängandes i hörnet, en fin detalj :)



kram /Iris

#26 - - Anonym:

Hej, vilken underbar ljusstake, tuff o rå liksom...!

vill ha! Vilken härlig blogg du har. Mkt inspiration att hämta!



mvh

katarina

#27 - - Rebecca:

Den ljusstaken är så häftig. Liiite avis. ;) Du har det himla fint hemma, förresten. :)

Kram!

#28 - - Anonym:

Den där ljusstaken gillar jag - lite ruff och industriell. Riktigt fin. Vi har ju också en monza-soffa i allrummet och dessutom en svart egg-pläd. Vilken bra smak du har :-) Kram, kra.

#29 - - Bodil:

Den förra kommentaren var min men uppgifterna föll tydligen bort på vägen.

#30 - - Jessica:

cool ljusstake!! Gillar sånt!!

tervlig helg!



kRAM

#31 - - Kristina- Fru Inredning:

Jättefin ljusstake:)

Hoppas du får en trevlig helg!

Kram Kristina

#32 - - Susihus:

Så fiiiiiiint=) Ha en härlig helg. Kram

#33 - - Turquoise inspiration:

Du som är så duktig på att sy. Jag skulle vilja sy kuddfodral till mina runda stolsdynor och jag vill kunna ta av dem (typ ha kardband eller något). Hur gör jag på ett enkelt vis då?

Är inte världens duktigaste på att sy, men jag lyckades följa din beskrivning på vanliga kuddfodral och det gick bra.

Ha en skön fredag!

Kram Tess

#34 - - Cornelia:

Jag gillar soffbordet jättemycket! Vad heter det o var har ni köpt det? Vi har oxå Monza soffan från Mio i samma storlek fast i ett annat tyg :-) Först va vi oxå inne på o ha ett runt bord, men sen ville vi ha ett bord med en hylla under så det blev ett fyrkantigt från ILVA ist. MEn om vi blir sugan på lite förändring o byta ut det så hade jag gärna köpt det ni har. Jag hade svårt ohittat ett som va runt som inte va för stor o som fick plats vid soffan.

#35 - - Helena:

Vilken otroligt rolig ljusstake!!! Jättefin!

Ha en trevlig helg! Kram helena

#36 - - Monkan:

Supercool ljusstake och åh så fint ni har i vardagsrummet.



Trevlig helg!

#37 - - purplerain:

Kul att se nått nytt, nice.

#38 - - lena:

Gillar dina svärmorstungor"" får det moderna att leva upp med denna växt som fanns i varenda "gammelhem" får en känsla inom mig av mormor o farmor, skön känsla. och din trädtavla var hittar man en sån

#39 - - Louise:

hej hej!!

gillar verkligen ditt vardagsrum... =)

men jag undrar var du har köpt soffbordet??

kram