#1 - - Anonym:

åh snygg! Var ska du ha den??

#2 - - Liw:

det var jag som skrev nyss, lite ivrig hehe

#3 - - madde:

Jag vill oxå ha en!!!! Får man fråga ungefär vad de kostar???/ Madde

#4 - - Anna - frk Oliv:

Jag är supernöjd med vår. Den har fått flytta runt lite här hemma och pryder sin plats var den än hamnar. Hoppas ni får samma nöje av er!

#5 - - fru Sätterlund:

De är riktigt häftiga, de där. Skulle passa bra i mitt vardagsrum också.. Lite avis är jag allt ;)

Kram

#6 - - Emelie:

Häftig! :)

#7 - - Ulli:

Den lampar är ju hur läcker som helst. Högsta vill-ha kvot. Lyllos dig.



Kram Ulli

#8 - - Anna:

Åh, har du också varit och fyndat den där jättefina lampan?! Läste precis att Husmusen också fyndat den... fuskigt, det vill jag med!



Ha en bra kväll! Kram Anna

#9 - - Ida:

Vad snygg din design blivit =) Jag har en sådan lampa oxå fast med röd sladd, jag älskar den!

#10 - - Piffa och puffa:

Häftig. Jag har aldrig sett en sån lampa förr. Kika in på min blogg och var med i utlottningen av ett smycke.

Kram Anette

#11 - - iza:

Hej super tuff lampa. flitig å flitig vet jag väl inte. Men nått måste man ju hitta på. i dag har de målat oxå. Inge kul alls att all ledighet for i att vara sjuk. ja i morgon börjar man att jobba.

Jo vi var hemma på jul. Vet inte riktigt vad vi har gjort tiden bara flög förbi. men men... Ha de gött!!! Kramiza



Själv då? haft en bra jul?

Kram/jenny





jora här är det bara bra....blev sjuk på annadagen och det är inte förrns nu det börjar bli bra. typiskt när man är lite ledig.



Själv då? haft en bra jul?

Kram/jenny

#12 - - nakirlu:

Den är snygg.

#13 - - Tina på Peppar och Vanilj:

Ja den är snygg den! Förstår om du är glad för den :D



K R A M // t i n a

#14 - - Malin Inspiration & design:

Jättefin är den! Förstår att du är glad! :)



Kram

#15 - - Mrs. b:

Åh, ser att du också (såsom Husmusen) har införskaffat en - snyggt!!!

#16 - - Camilla S:

Häftig!! Själv skulle jag kunna tänka mig en sån där betongskål....

#17 - - Heidi:

Ååh! Den är så fin. Har länge drömt om en sådan lampa.

Super fint hem ni har.

#18 - - Mari:

Den är läcker den!!! Lampor kan man ju inte få för mycket av......



Kram!

#19 - - Annah:

Den är ju riktigt läcker! Kul att tilil slut få äga det man önskat sig länge!

Kram annah

#20 - - Åsa:

Den är så cool den där lampan :)

Kram Åsa

#21 - - Jenny:

Lampan är hur snygg som helst! Har du (eller någon annan) något tips på vad man skulle kunna hänga i ett fönster?!

#22 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Den är så fin, så jag förstår att du är glad! Kram

#23 - - Lena:

Wow de där är fina! Kul att ha en själv :)



ha en fin dag!

#24 - - Milla:

Läcker!! Själv blev jag helt förälskad i betongskålen...

#25 - - Number nine on Melon Lane:

Läcker!

#26 - - Anna:

Jätte snygga!

Design house stockholm har så läckra saker till bra pris :-)

#27 - - Joanna:

Haha det här var ju lite komiskt. Du anar inte hur länge jag trånat efter en sådan lampa och så i jul så fick jag ett presentkort i en butik som säljer Design House Stockholm. Tänkte att nu äntligen så ska jag köpa mig lampan, men du hann före ;)

Snygg är den iallfall...

Kram Joanna

#28 - - Joanna:

Haha det här var ju lite komiskt. Du anar inte hur länge jag trånat efter en sådan lampa och så i jul så fick jag ett presentkort i en butik som säljer Design House Stockholm. Tänkte att nu äntligen så ska jag köpa mig lampan, men du hann före ;)

Snygg är den iallfall...

Kram Joanna

#29 - - jenny:

Madde: de finns i 2 olika storlekar. Den lilla kostar ca 850:- & den stora ca 1200:-

#30 - - Livet i byn:

Den är så himla fin, vilken storlek har du på din lampa?



~Livet i byn

#31 - - Livet i byn:

Den är så himla fin, vilken storlek har du på din lampa?



~Livet i byn

#32 - - jenny:

Livet i byn: Det är den lilla.

#33 - - Mallan:

Ojojoj va de där är coola... vill oxå ha =) Kram.

#34 - - Anna - Hundra kvadrat:

Åh, en sådan har jag också varit och fyndat på rean. Dom är sååå snygga.