Nya tavlor

Hade gärna sett dessa i lite större storlek hemma hos mig men tills vidare får jag nöja mig med att ha dom som miniatyrer:-)
Betydligt mycket billigare blev dom iallafall.. Lite bläck & papper så var det klart:-)

Tror det skulle bli grymt snyggt att ha dessa stolar på ett par kuddar också men nu får jag hejda mig lite med transfertrycken.....har snart inte plats för alla kuddar jag gör;-)




Bilder:privata










#1 - - Designtjejen:

Vad snygga!!!!!!! Gud.. så läckra!!

Kramar

#2 - - Camilla:

Jag blir avundsjuk på att du har sådan otrolig fantasi...

Det vill juh jag med ha..

Men d tar bara stop här...



Får "mina" ideer mest från en viss inredningblogg...

Din!!! :-D

Ha det så bra...



kram Camilla

#3 - - Mari:

Wow, jätteläckra! Du borde väl ha fullt med tavlor vid det här laget......



Skulle behöva lite nyttt i mina ramar och du ger mej inspiration. tack!!



Ha det så bäst!!

#4 - - Malin Inspiration & design:

Jenny; Ja det blir ju gärna så att man klurar på sånt där som kostar på tok för mycket. :) Vi får hoppas att vi eller Emma eller någon annan kommer på det ultimata sättet att göra en Cordlampa. :)





Självklart vill man dela med sig om det lyckas så att andra som vill med kan göra sig sin Cord lamp.





Jag känner igen mig i det det där med kuddar, man skulle vilja göra så många men har ju inte den plats man skulle önska. :( Men man kan ju byta ut i bland. :) Likaså med bilder i ramar.





Fina tavlor du har fått till. Själv har jag inte kommit så långt än. Har inte riktigt bestämt mig för vilken/vilka stolar jag ska välja ut ännu bland alla godingar. :)





Tänk om vi alla pysselnördar bodde i samma by, då kunde vi haft pysselkvällar i hop. Laddat upp med kuddfodral, ramar och massa massa mer. ;D





Kramis

#5 - - Kikan:

Verkligen supersnygga!!! Stor kram från Kikan

#6 - - Liza:

Superläckra tavlor! Gillar också papper och bläck!:D

Min käre man har förbjudit mig att köpa en enda kudde till - så nu gör jag kuddfodral också.. men stickade! Då kan han ju inte säga någonting!:D

Du skulle ha sett hans min när jag utbrast (på EM)"fler kuddar åt folket" :D

Ha det så gott vännen!

KRAAAAAM!

Liza

#7 - - Jo:

Vilka snygga tavlor! Jag försöker komma på bra tavlor, tycker att det är svårt, men nu vet jag ju var jag ska hitta inspiration! :D

#8 - - Helena/R&S:

Fint! Både tidlöst och stilrent. Det gillar jag.

#9 - - fru Sätterlund:

Snygga tavlor. Du är grym på det där med tavlor :) Blev riktigt nöjd med våra, efter inspirationen från dej.

Ha det gott,

Kram

#10 - - Sophia:

Ja, vi hade verkligen tur där. Vilka snygga tavlor. Är ju stolen jag ville fynda på tradera men som tyvärr sprang iväg i priset rätt snart. Och det hade man ju räknat med kanske. Får väl bli en tavla istället då kanske :)



Nu ska jag kika vidare här på din blogg.

#11 - - Linda P:

Visst e det svårt att hejda sig när ma nkommit på en bra idé!! KLArt jag hojtarom vasen dyker upp. Du med hoppas jag :) KRAM

#12 - - Johanna.B:

Åh va fina de blev! Riktigt lyckade!



Kram

/Johanna

#13 - - anna:

Snyggt där! Vilken fantasi du har! Måste skaffa mig en skrivare som fungerar som den ska ;)

#14 - - Anonym:

Det är ju egentligen inte så svårt att skriva ut tavlor och annat! Det gäller bara att komma på det och det är ju du en mästare på! Kanonfina tavlor!

Kram

#15 - - Proforma:

... och det var jag, den utan namn! :)

#16 - - Milla:

Verkligen fina!! Nu kan du ju samla på läckra stolar i en lång rad utan att det behöver kosta någonting...

TACK för dina fina ord inne hos mig! De värmde! Sjukdomen heter Miller Fisher och är en ovanlig variant av Guillain Barre, som inte heller är så vanlig. Den kan drabba vem som helst, angriper snabbt genom förlamning men går tack och lov tillbaka även om resan kan vara lång.

Njut av din kreativitet!

Kram

#17 - - Liisa:

Heej sis! haha...jaa det har du rätt i men jag är inte bättre själv...roligare att blogga ;) haha..

Joo det går bara bra här borta...är jätte fint väder och dagarna bara flyger iväg! Jag håller på att söka för fullt just nu...så man får ju hoppas att nån nappar :)hur har ni det där hemma då? kram fisan

#18 - - Mallan:

Jösses vilka coola! Eames chair... Vill ha en riktig jag =) Ha det gott&Kram.

#19 - - Fröken Fräken:

Det var ju tur att du hittade ett nytt användningsområde! Även om jag envist hävdar att man aldrig kan ha för mycket kuddar - lite trångt i soffan kan det bli, men man får ju offra sig.. ;-)



O ja, det är så härligt med ett helvitt kök!!

#20 - - Lissan:

Hoppas allt är bra med dig! Du har fått en utmärkelse på min blogg!

#21 - - Helena:

Himla läckra tavlor!

#22 - - Sus i Hus:

Fina tavlor, man kanske skulle testa transfertryckkuddar, jag kan ju inte sticka kuddar hela tiden. Hihi

Kram på dig

#23 - - Joanna:

Åh jo det där är nog världens underbaraste stol. Jag har gett mig själv ett löfte angående den; då jag har fått fast jobb och min första riktiga lön skall min första stol köpas in.

Haha hoppas att det inte dröjer för lång tid, ett år kvar till examen sen kanske ;)

Kram

#24 - - Dessi:

åh dom är ju jättesnygga! du kan ju sälja lite kuddfodral ;) eller lotta ut? ;) kramar!

#25 - - MissStorm:

Du har så mycket bra idéer! Blir sugen på att pyssla bara jag tänker på din blogg! :)



Kram

MissStorm

#26 - - Åsa:

Åhhj, vilka fina! jag är ute efter sånna bilder att trycka på en kudde men jag lyckas inte hitta några bra bilder. var har du hittat dina?

#27 - - Erica:

vart hittar du dom fina stolbilderna? är jättesugen själv på att skriva ut några. tack för inspirationen