#1 - - fru Sätterlund:

Detsamma :)

#2 - - Proforma:

Det samma till dig!

Kram

#3 - - maria:

Den där tavlan är verkligen fin!



Trevlig helg på dig med:)



Kram Maria

#4 - - Joanna:

Detsamma! Hoppas att din helg blir strålande...

Kram

#5 - - Jill:

Detsamma önskar jag dig!!

#6 - - Kikan:

Det samma!! Stor kram från Kikan

#7 - - Malin:

Önskar dig det samma!!!

#8 - - Milla:

Så fint!

Ha det så gott själv!

#9 - - Lissan:

Trevlig helg du med:)

#10 - - it's a house:

Detsamma! Åh du har en sån där tavla som jag vill ha! Jag tycker att de är så himla snygga!

#11 - - Fröken Fräken:

Och en härlig helg önskar jag dig också! Blir det mer kuddpyssel i helgen eller har du andra planer?

#12 - - Johanna:

Trevlig helg på dig med!



Kram!

#13 - - Anna:

Trevlig helg önskar jag dig också!

Kram Anna

#14 - - Tjohalia:

Ha en trevlig helg du också! Kram Sandra

#15 - - Mrs. b:

Trevlig helg till er med!

#16 - - Liza:

Trevlig helg!

KrAM!

Liza

#17 - - Anonym:

Trevlig helg :)

#18 - - Mari:

Snygg bild....



Ska försöka ha så trevligt det bara går....jobbar vet du.



Kram och ha det bäst!

#19 - - Lisa:

Tack detsamma!! :)

#20 - - MissStorm:

Tack detsamma!



Kram

MissStorm - som hade hemska partyfoton i fjärde mappen och inte vågar anta utmaningen! :)

#21 - - Dessi:

så snygg bild! o bordet var riktigt läckert!

#22 - - Livet i byn:

Det är skönt med helg, men den skulle bara vara mycket längre :0)



~Livet i byn

#23 - - Martina:

Jag hinner säga ha en mysig söndag =)

#24 - - Kristina- Fru Inredning:

Hoppas du haft en mysigt helg:)

Kram Kristina

#25 - - Lisa:

Tack detsamma!! :D Och btw vardagsrummet är ju så fint!! kram

#26 - - Sus i Hus:

Hoppas att du har haft en skön helg, för nu är det redan söndagkväll. KRAM på dig

#27 - - Dahlarna:

Hoppas att din helg har varit toppen! KRAMISAR!

#28 - - Linda P:

Tjenis! Äntligen har jag lagt ut den vasen jag snackade om innan. Så himla snygg!! Ljusstaken du köpt är också så läcker. Vi har rätt lik smak, du och jag :)



Så fort jag ser bra igen, så ska jag visa hur arbetsrummet blev och inklusive en viss lampa då som jag tror du gillar :) KRAM

#29 - - Anonym:

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

#30 - - Emma:

hej första gången jag e här :) Kikade in och funderade över..vad skulle du kalla din inredningsstil?

Förresten..kika gärna in hos mig o tävla om ett halsband..lätt och vääldigt fint!