Tyg

Idag åkte vi in till stan en sväng för att checka in mellandagsrean. Det blev en snabbvisit för ingen av oss var direkt sugen på att gå så länge( förkylningen som fortfarande härjar tror jag).
 
Är ändå glad att vi åkte in för på åhlens hittade jag detta snygga tyg för 49:- metern. Såg det för ett tag sen hos Mrs. b och blev så nöjd när det fanns kvar och dessutom på rea.

Tror det kommer att passa bra som ett par kuddar i soffan nästa jul.


Bild:privat
#1 - - Designtjejen:

VAD FIN!!!

Kramis

#2 - - Bokmalen:

Jag vill oxå!! Men nej, usch, aldrig verkar jag bli frisk... hua! Finfint fynd du gjort! Kramen

#3 - - Bokmalen:

Jag vill oxå kunna gå ut!! Men verkar ju typ aldrig bli riktigt frisk!?? Finfint fynd! Kramen

#4 - - Linda P:

Snyggt & användbart inför nästa jul! Själv försöker jag rensa ut lite här hemma... KRAM

#5 - - Proforma:

Kul när man fyndar! Det kommer ju en jul till :)

Kram

#6 - - Iris:

Det är smart att fynda inför nästa jul nu, jag är själv dock lite trött på allt juligt så jag gör inte det :) Ditt tyg var jättefint!



kram /iris

#7 - - Anonym:

Vilket fint fynd! :) Kommer bli jättefint som kuddar! :)



Kram & Ha´t gott! /Malin Inspiration & design

#8 - - anna:

Vilket fint tyg du fyndat! Synd bara att det inte får komma till användning förens nästa år...

#9 - - Alina:

Fin blogg jag hitta! :)

#10 - - Number nine on Melon Lane:

Det var slut när jag skulle till att shoppa det:( God fortsättning på det nya året.

#11 - - Annette:

Hejsan

Vilken fin blogg du har.

Tyget va jätte fint.

det är ju nu man ska fynda, till nästa jul.

Gott nytt år



Annette

#12 - - Malin:

Ja det är fint det tyget!

#13 - - Josefin:

det fungerade inte att kommentera inlägget ovan, så jag skriver en rad här istället.



den glöggen är helt underbar. har du smakat den mörka med smak av choklad och pomerans?



kram josefin

#14 - - Mrs. b:

Vad kul att du hittade tyget på rea - perfekt! Jag är nöjd med mina julkuddar än så länge :-)