Radio

En vit snygg radio hittade jag på ÖB idag. Har en svart redan som jag köpt på jula för 129:-. På ÖB kostade de 99:- och fanns i några olika färger som svart & vit.


Bilder:Privat

Den svarta har fått flytta till sovrummet.


Bilder:privat

#1 - - Elin:

Snygga! Är det bra ljud i dem? Min sambo är lite kräsen av dig... ;)

/Elin

#2 - - Ana:

Ååå exakt en sådan radio vill ja med ha...vilken tur att ÖB ligger så nära högskolan och att jag ska dit imorgon...jippie

#3 - - Susanne:

Riktigt nice!! Ibland blir man förvånad när man åker till ÖB, Rusta och liknande butiker, det går att hitta riktigt fina saker :) Kvalitén kan ju diskuteras, men ofta tröttnar man ju snabbt på inredningsprylar att det inte alltid spelar så stor roll ändå.



Fortsatt trevlig söndag!



#4 - - Camilla S:

Precis en sån har jag spanat in! Är ljudet ok?

#5 - - jenny:

Elin & camilla: jag tycker det är bra ljud i dom. Man måste nog ändå tänka på att det är en billig radio så är man jättekräsen är det nog inget att ha.



ana: hoppas du får tag på en:-)



susanne: Tycker både öb & rusta har blivit bättre och fått in rätt fina grejer. Sen är det som du säger att kvaliten är kanske lite si och så ibland.

#6 - - Nettan:

ja det är riktigt skönt & få göra sig av & rensa bland saker man ALDRIG använder ;0).



Åh en sådan radio vil jag oxå ha =0)...en vit tror jag !

Ha det gott..

Kram Nettan

#7 - - Dessi:

ja, den vita har vi också införskaffat! står fint och pryder i köket, så har lille hunden något att lyssna till när han är själv hemma!



kram!

#8 - - Lorei:

HAr den uttag så man kan koppla in mp3-spelaren till den?

Det skulle jag vilja ha, så man kan kombinera både radio med egen musik.



För er som vill ha det, liksom jag, kan jag tipsa om Siba. De har en snygg, vit, liten radio i samma stil för ca 250:-. Tror den fanns i andra färger oxå, men är inte säker.

#9 - - Livet i byn:

Den var jättefin, en sådan vill jag gärna ha i köket.



~Livet i byn

#10 - - Proforma:

Tivoli Audio ska ju ha kanonljud och snygga är dom också! Den du köpt ligger inte lång efter vad det gäller "looks", ljudet vet jag inte. Har inte testat Tivoli Audio heller för den delen. De är ju dessutom himla dyra så din är ju hur bra alternativ som helst!!! Värt att kolla upp! Tack för tipset!

Kram

#11 - - Camilla:

Vilket pangpris... kanske ska svänga förbi ÖB nån dag o köpa mig en svart till sovrummet!!

#12 - - jenny:

Lorei: uttag till mp-3 finns på den.

Har radion från siba också men det jag inte gillar med den är att den inte går på batterier.(om det är samma vill säga)

#13 - - Jo:

Helt klart ett bra köp! :) Jag tycker att TA är snygg, men på tok för dyr för att jag ska ha den i köket eller i stugan. Dessutom har min sambo en påto för dyr stereo redan, så vi kan lyssna på den om vi vill vara audiofiler.. :)

ÖB nästa! Och tack för tipset!

#14 - - Josefin:

Vad fina! :) Bra pris dessutom!

#15 - - Lisa:

Så fin radio!! skulle man kanske slå till på?! Snyggt med en svart o en vit! Kraaam

#16 - - T H E R R E fotoblogg:

Riktigt snygg! Har en budget från Biltema, men den är valnöt, denna skulle passa in i mitt nya kök! :) Måste kolla om någon har lust att springa ärende åt mig i veckan!

#17 - - Helena på roomservice.blogg.se:

Perfekt! :) Priset också!

#18 - - Liselotte:

Hej!Hittade hit via "inredningsbloggar"..även jag är intresserad av en sån här radio!Har tänkt på Tivoli Audio men priset..:( ÖB är jag aldrig till nuförtiden eftersom jag anser att det mest är billigt skräp där tyvärr,men är ljudet hyfsat får jag nog ändra mig!Tack för tipset!

#19 - - Camilla:

Hej!

Vad kul att du hittade till min blogg för då kunde ju jag hitta till din. Snygg radio, en sådan kunde jag tänka mig!

Ha det bra

Camilla

#20 - - Helena på roomservice.blogg.se:

Jo du, kika in hos mig, hoppas det blev finemang med detta :)

#21 - - sara:

snygg radio! skulle vara perfekt här hemma, måste till ÖB jag med ser jag ;)



stor kram sara

#22 - - It's a house:

Hittade hit via inredningsbloggar och är på jakt efter en billig snygg radio. Drömmer om en Tivoli men de är ju så dyra! ÖB hade jag inte ens tänkt på, jag åker dit imorgon! Tusen tack för tipset!

#23 - - Anna:

Vilket fynd! Snygg som attan är den också! Här har du en till som måste svänga förbi ÖB inom en snar framtid...



Ha en bra kväll! Kram Anna

#24 - - Sofie:

Tack för tipset! Jag som ju är ute efter en radio i lite retrostil :) Nu ska jag besöka ÖB fortast möjliga! Kram, Sofie

#25 - - Anonym:

hej :)

Hoppas din helg varit bra

Jag har en tävling jag vill tipsa om.

har jag redan tipsat och du är med så ber jag om ursäkt. Jag lottar ut en mysig mysdress.

hoppas du vill vara med!

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/tavla-har-om-en-lacker-mysdress.html

Om du möjligtvis har hund kika gärna in denna också

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/sondags-tavling-for-vovve-agare.html

Kram på dig

#26 - - Malin:

Bra tips, en sån skall jag köpa till min tvättstuga om jag lyckas hitta den här i stan.

#27 - - Lissen:

Vilket bra tips. Min dotter kommer hem från Götet den 14/1 då ska vi fira jul igen. Hon är timvikarie och jobbade i jul. Tror jag köper en till mej också,L!

Ha det så gott!



Ps Du har många bra tips o ideer, tycker jag Ds

#28 - - anna:

Den svarta kom tomten med i julklapp till mig :)

#29 - - Ulli:

Visst är den radion snygg! har en svart sådan i köket.

Önskar dig Gott nytt år!

Kram Ulli

#30 - - Mallan:

Va fin den där vita radion var... jag köpte den svarta för ett tag sen. Bra att ha i köket =) Va många ljusstakar du hade... =) Kram M.

#31 - - Mirka:

vad fin den var i vitt, har bara sett den svarta förut.. en sådan skulle jag nästan önska att ha i badrummet när jag badar badkar(vilket är rätt ofta)...tåls att tänkas på faktiskt:)



Hoppas allt är bra med dig annars!

#32 - - MO:

Så snygg den är, ja den svarta oxå...o till vilket bra pris, kul när man kan göra sådana fina fynd.



Jaså du har oxå frossat i jul, usch ja det är inte lätt att hålla igen när man ska träffas o äta gott o umgås mm...Säger man nej tack så brukar ju folk ändå propsa o tycka att man är tråkig som inte vill äta. Men det är ju några månader till innan det är bikinisäsong, eller hur.... ;), kramar på dig

#33 - - Designtjejen:

Vilka gulliga!!

Kramis

#34 - - m:

Fin! Tivoli Audio serien står högst på min lista, men den duger ju att ha i tvättstugan, har en annan kopia i köket! kram

#35 - - malin:

Fin fin radio!! Hur är ljudkvaliten??? Kram

#36 - - Laura:

Åååå så cool den vita va! Vilket bra pris!

Funkar de bra?

SKulle så gärna vilja ha en radio hemma...

Hoppas du har haft en trevlig helg!

#37 - - Ellas Inspiration:

Vilket fynd! Riktigt snygg!



Kram Karin

#38 - - Mari:

Visst är den bra för det priset, gillar min starkt. Skulle gärna ha en vit oxå!



Kram!

#39 - - Annah:

Vilket strålande tips! Måste se om den kan finnas här i stan. En PAL skulle ju inte vara helt fel, men priset är ju tyvärr inte så kul på den.

Kram Annah

#40 - - Anna - Hundra kvadrat:

Precis en sådan som jag också har fyndat! Har lagt upp den under rubriken Lyx eller budget på min blogg, eftersom den är så lik Tivolis Audio iPal.

#41 - - Martina:

Tack för tipset, vilket fynd!

#42 - - Anna - Samlaren:

Den är verkligen lik Tivoli Audios PAL, en radio som jag bara älskar där den står i mitt kök, utan sladdar. Man kan förvåna sig hur bra ljud en PAL radio ger. Men som många skriver, den kostar ju alldeles för mycket så det här är säkert ett bra budgetalternativ, förvillande lik.

#43 - - Cornelia:

Den här radion va riktigt najs! Jag har en gammal skruttig i tvättstugan som jag köpt på en loppis för 20kr, den skulle jag gärna byta ut mot den här! Det får bli en tur till ÖB snarast! Hoppas, hoppas den finns kvar.

#44 - - Anna:

Tack för tipset med radion, har tittat en del på Tivolimodellen men den här ligger ju något bättre i pris.

Ha det bra!

#45 - - Iris:

Oj den där var ju jättefin! En sådan kanske man får ta o fynda, har velat ha liknande men har bara sett de dyra som kostar skjortan. tack för tipset!



kram /iris

#46 - - Therese:

Shit va snygga! Skulle passa bra i vårt kök! Du är förresten jätteduktig med allt ditt fina pyssel! Sprider en sån inspiration....de som klankar ner på såna här saker på andras bloggar är bara avundsjuka inget annat!

#47 - - Pysselprinsessan:

Man blir ju som sugen! Den är ju jättefin! Går den på batteri eller sladd, eller funkar det med bådeoch?

Kramar

#48 - - Pysselprinsessan:

Hi hi! Jag har redan köpt en! Så nu behöver jag inget svar! Den sista svarta hittade vi! Annars var det bara allt för grälla färger kvar! :)

Kramar