salt & peppar

Överskottsbolaget har jättefina salt & pepparkvarnar i svart & vitt, höga & låga. Jag köpte mig ett 2-pack låga för 49:- att ha vid spisen tillsammans med lite annat smått & gott. B.la ett fat från cult design som får agera som "slevläggare"


Bild:privat

#1 - - Proforma - Irene:

Snyggt och raktiskt med en bricka sådär, med lite av allt möjligt på!

Trevlig helg!

Kram

#2 - - Anna:

Vad smart att ha ett fat från Cult som slevläggare! :-) Du är fiffig du! Hela kombinationen på brickan är jättefin! Trevlig helg! Kram Anna

#3 - - HUSnrNIO:

Har kollat på Ikeas peppar och saltkvarnar (ps kollektionen) men kan tycka att de är lite väl stora. De där såg ju toppen ut. Får nog bli en liten tur till ÖB i helgen.

#4 - - HUSnrNIO:

Är i stort behov av en slevläggare oxå! Sambon lägger kletiga slevar överallt när han lagar mat och eftersom han gör det ganska ofta så blir det en massa torkande med trasan för mig:( Ett cultfat va ju smart!

#5 - - Mari:

Så snygga, precis vad jag skulle behöva, priset var ju inte fy skam heller. Får se om de finns kvar när jag hinner ta mej dit.



Ha en bra dag!

#6 - - Dahlarna:

Riktigt snyggt med ett fat med olika saker! Smart med Cult-slev-fatet! Jag letar en plexiglasbricka för mina nya kryddkvarnar. Vill ha dem på kösbordet, istället för köksbänken. Hoppas att du får en skön helg! KRAMAR!

#7 - - syrran mia:

jag tror du är fynd-drottningen nr 1! Du hittar ju alltid massa fina billiga saker! Fin magbild föressten:-) vi får höras snart. Kramen!