#1 - - Proforma - Irene:

Ja, den där kommer du att fixa till så den blir finare än ny! Ska bli spännande att få se... för du visar väl!?

Kram

#2 - - Mirka:

Men så fin! Jag är också ute efter den rätta sängen till någon av barnen nu. Ska bli spännande att se hur den ser ut sedan :)

#3 - - Bokmalen:

Den är ju jättefin i modellen så efter lite färg så kommer den ju bli tipptopp!! ;)

Kramen, Maria

#4 - - jenny:

irene: Eftersom det inte är någon panik med den så kommer den att få stå i gäststugan sålänge. Har några andra projekt som är lite mer akut innan de kommer:-)

men troligtvis så kommer jag att kunna visa upp den så småningom.



Mirka: visst är den. Älskar gamla barnsängar:-)



Bokmalen: Tack, det tror jag också.

#5 - - Ljuvligt Hemma:

Ååååh vilken underbar säng... vad avis jag blir :)

#6 - - Mrs. b:

Vilken härlig säng! Den kommer bli jättefin!

Här börjar det bli aktuellt att byta ut spjälsängen för vår 2-åring. Har ännu inte bestämt om hon ska få ärva storebrors säng, eller om hon får något eget.

#7 - - Therese Turesson:

Riktigt fin! Ser fram emot att se slutresultatet. :)

#8 - - Jenny:

Åh va kul, där har du något att lägga ner en massa underbara pysseltimmar på! Ser fram emot att få se hur den blir när du är klar. Kram Jenny

#9 - - Ida:

Åh vilken underbar säng! Jag hade en sån när jag var liten som man kunde dra ut! Kanon ju =)

#10 - - InneoUte-Malin:

Den ser verkligen lovande ut. Kan nog bli hur fin som helst. :-)

#11 - - Liw:

cool =)

#12 - - Lilla jag:

Den blir nog jättefin när du lagt vantarna på den!

#13 - - Ida:

Fin säng eller ja den komma bli snyggare :P

Har fått en liknande säng till min dotter i helgen oxå.Dom är perfekta med högkant vidsidan oxå.

Hade bra kram

#14 - - Inspirera Mera:

Vilket härligt fynd!

Kram Sandra

#15 - - Anonym:

Hjälp va fin! Synd att du inte hittade två st ;-)

#16 - - Anna Söderberg:

Åååh, värsta fina!!

Kanske den blir vit?



Kram

#17 - - Malin Inspiration & design:

Vilket fint fynd du har gjort Jenny! :)

Vad kul att måla och fixa med den.



Hoppas du har en fin midsommarhelg! Kramar

#18 - - Mari:

Å så mysig! Härligt med gamla sängar, tänk om de kunde berätta sin historia. Blir kanon när den är ommålad!



Ha det så gott! Kram!

#19 - - anna.a:

Ååhhh skoj!väntar med spänning på att få se resultatet!

#20 - - Skönt Hemma:

Superfin! Loppisar är allt bra :)

#21 - - Skönt Hemma:

Superfin! Loppisar är allt bra :)

#22 - - ­-Milly-:

Fin blogg du har!

allt bra med dig idag?



Jag la till dig på bloglovin'

gör gärna detsamma om du tycker om min blogg :)



Kram!

#23 - - Camilla:

SUPERFIN!!! Vilket klipp!