Blogga igen

Det är konstigt det här med bloggen. Har nu slutat blogga 2 gånger sen jag startade, börjat igen 1 gång och nu är jag på g igen;-). Det verkar inte riktigt gå att sluta helt.

Nu när jag är lite längre gången i graviditeten och tröttheten och illamåendet har lagt sig( och nya krämpor har kommit till;-)) är jag faktiskt riktigt sugen på att börja blogga igen.

Så jag börjar igen. I samma anda som förut men med en hel del barnrelaterat.

Inviger bloggen igen med en tvillingmage i v.21


Bild:privat

#1 - - Mrs. b:

Välkommen tillbaka! Ska bli roligt att följa dig igen.

Magen är så fin så fin!

#2 - - Sofia:

Glad to have you back! :)

#3 - - Therese Turesson:

Härligt att ha dig tillbaka! :D

#4 - - Anna:

Kul att du är tillbaka och grattis till tvillingarna. Är det i september/oktober som du ska ha?

#5 - - Inspirera Mera:

Vad roligt att du börjar blogga igen!

Kram Sandra

#6 - - fru Sätterlund:

Åh vad kul att se att du är tillbaka :) Välkommen åter!

Vilken fin mage :)

Kram Therese

#7 - - Joanna:

Yeei kul att du är tillbaka. Såklart även kul att du mår bra och att magen växer ;)

Kram Joanna

#8 - - Jo:

Trevligt att se att du är tillbaka! Och kul att höra att det går bra med de små i magen! :)

#9 - - Anna:

Hej!

Kul att du är tillbaks!

Jag hade precis börjat följa din fina blogg när

du slutade...Välkommen åter!

(nu kan jag fortsätta följa med....)



Jättegrattis till de väntande tvillingarna &

lycka till både med graviditeten och bloggen :)



//

Anna

#10 - - Proforma - Irene:

Rund och go, minsann! Spännande med tvillingar!

Välkommen tillbaka!

Kram

#11 - - Emma:

Åh vad kul, har saknat dej massor:) Vilken söt liten mage!!! Ha det bra, kramar emmsan

#12 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Så roligt att du är tillbaka! Jag förstår precis hur du känner och tänker. Jag fick en son för knappt 2 månader sen och under graviditeten var inspirationen och orken för bloggen lite upp och ner. Hoppas allt är bra med dig! Så fin din mage är! KRAM

#13 - - Bodil:

Ahh, vad roligt. Välkommen tillbaka! Det lönar sig att inte vara för snabb att avfärda gamla favoriter i Bloggkoll. Fin mage har du också! Kram.

#14 - - Nettan:

Whhiii, varmt välkommen tebax, har saknat dina inspirerande inlägg !

Hoppas du är bättre & vilken söt mage du har fått =).

Ser fram emot ditt nästa inlägg, men ingen brådska, ta´t lugnt & blogga bara när DU vill ;)

Kram Nettan

#15 - - Bokmalen:

Vad kul att du är tillbaka!! Har faktiskt saknat dina inlägg!! ;)

Vilken fin mage!! Å, skönt att illamåendet är överstökat...

Stor Kram, Maria

#16 - - Helena:

Hej! Hittade hit av en ren slump, vilket sammanträffande att det är just idag du börjar blogga igen! Ska bli kul att följa dig och din mage, själv blev min mage platt(are) igen för 5 månader sen när min lilla gosiga kille kom ut! Grattis till tvillingar, spännande! Kram Helena

#17 - - Iris:

Roligt att du är tillbaka!



kram /iris

#18 - - Lilla jag:

Välkommen tillbaka! Du är så vacker med din mage :)

#19 - - Liza:

Åh, så kul att du är tillbaka!

Så fint med tvillingmagen! Dubbel glädje...

KRAM!

Liza

#20 - - mirka:

YeeeeeeY!!! Äntligen är du tillbaka, snyggare än nånsin;)



Tur man har gamla godingbloggar kvar på bloglovin så man inte missar när du kommer tillbaka!



#21 - - Anonym:

Gud va kul! Va glad jag blir, du har den blogg jag överlägset får mest inspiration utav. Vilken söt mage!

#22 - - jenny:

tack alla för era fina kommentarer:-)



Anna: I oktober är det tänkt att de ska komma:-)

#23 - - Hanna:

Åh va kul!!! Har saknat din blogg! Visste inte att du var gravid, med 2 dessutom! GRATTIS!!!!

#24 - - Lotta:

Va kul! Välkommen tillbaka, roligt att följa en till som ska ha barn. Själv har jag bara ca 5 veckor kvar...puh börjar bli jobbigt nu.

#25 - - FURNISH.etc:

Så himla roligt att du är tillbaka! Saknat dina inlägg :) Vilken mysmage du har, som innehåller två underbaringar också!!

#26 - - Anna:

Jag instämmer med alla andra - så kul att du är tillbaka! :-) Vilken jättefin mage du har!

Kram Anna

#27 - - Jenny:

Åh vad skoj att du är tillbaka!!! Ska bli så roligt att få följa din växande mage också!!! Kram

#28 - - Jenny:

Åh va glad jag är att jag sparat din länk med hopp om att du skulle återvända :-) Grattis än en gång till tvillinggraviditeten! Tavlan du visar i nyare inlägg är jättefin, den säger väl allt i ett barnrum :-D Välkommen tillbaka! Kram Jenny

#29 - - Anna Söderberg:

Vad lustigt. Du har legat bland mina Favoriter länge men i förr aveckan rensade jag Favoriterna och då åkte du (eftersom du slutat blogga...).

Men av en händelse hamnade jag här igen och upptäcker då till min glädje att du är igång igen :)) ROLIGT!!



Vad FIN magen är!

Hoppas du mår bra!



Kram

#30 - - Camilla:

VAd kul att du börjat igen! Och vad vacker du är!

#31 - - Malin Inspiration & design:

Nämen vad ROLIGT att du är tillbaka!!! :)

Härligt!



Och vilken gullig mage du har! :) Är riktigt avis,

blir så bebbesjuk ibland men det får räcka för oss. :)



Ska bli kul att följa din blogg igen.



Stor kram till dig och välkommen tillbaka!



#32 - - Marita:

JAAA!! Jippie va härligt att du e tillbaks:)

Har saknat min favvoblogg:)

Oh vilken spännande tid ni har framför er, o väntar med spänning att få börja läsa bloggen igen:)

kram M

#33 - - Jessie James:

åhh så spännande med tvillingar :)

det är verkligen något jag alltid önskat mig!

hoppas allt går bra :)

#34 - - HUSnrNIO:

Så fin bebismage:) Kul att du är tillbaks.

#35 - - Martina:

Men WOW... vad har jag missat, stort grattis. Häftigt att vänta tvillingar, hoppas att du mår bra! Man har fullt upp med en liten bebis så har ju inte varit här inne på väldigt länge, förstår att du pausade lite. Kram