Inköp till bebbarna

Det ska bli så kul att få inreda barnrummet.  Kan sitta hur länge somhelst framför datorn & kolla på inredning & leksaker till de små:-) Finns mycket snyggt som jag skulle vilja ha och några av dom snyggingarna kom hem till mig i veckan.


Klicka för att förstora bilden
Söta fågelkrokar i 2-pack. 135:-


Klicka för att förstora bilden


Trädsparbössa 89:-

Kommer från den fina webbshopen barnvänligt. Fick dessutom en gratisgåva i form av ett par söta ugglessockor. Det tackar vi för:-)
#1 - - Proforma - Irene:

Fågelkrokarna är jättefina, funderar själv på om och var jag i så fall ska ha dom.

Trevlig helg!

Kram

#2 - - Hanna:

Hej! Återhämtad från gårdagen?? Är hur pigg som helst!

Jag har också kollat in de där krokarna men med annan färg, blev aldrig av att jag beställde men kanske ska testa shopen du handlade från...Hur lång leveranstid var det?

#3 - - jenny:

irene: ja visst är dom! Skulle vilja ha fler i andra färger:-)

Detsamma till dig.



Hanna: hej! jo här är det också piggt:-) men håller på att gå åt i värmen.

Gick jättefort att få grejerna. På 2 dagar hade jag dom i brevlådan.

#4 - - Dahlarna:

Vilka supersöta saker! Hoppas att du mår bra! KRAMAR!

#5 - - Anonym:

Jättefina saker, förstår att man kan sitta länge och kika på allt fint som finns:) Ha det bra, kramar emmsan

#6 - - Helena-hem ljuva hem:

Söta saker. Förstår att du längtar efter de små!!

Kramis.

#7 - - jenny:

Dahlarna: gillar dom skarpt:-) Jotack, jag mår rätt bra, lite småkrämpor men det får man ta:-)



Helena: Längtar som tusan:-)

#8 - - Malin Inspiration & design:

Pippikrokarna är så fina!!!