Jul hos h&m

Jag älskar verkligen julen och allt vad den innehåller. Då jag får tid framför datorn sitter jag gärna och kollar runt på alla webbshopar och deras julsortiment:-)
Hos h&m kan man hitta detta:

Collage med bilder från h&m

#1 - - Camilla:

OOOh! löparen vill jag ha!!! jätte cool juh-.-- Kram

#2 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Fina saker... Måste ta mig en titt därinne.



Kraaaaaaaaaaaaaaam!

#3 - - camilla:

Åh, nu vet jag vart jag kommer slinka in. Shoppingsuget är väckt tack för tipset. Helt i min smak.Kram Milla:D

#4 - - Sis Liisa:

Åhh Julmys :( Jag längtar så mycket tills jag kommer hem, OM jag nu kommer hem :(

Få hålla tummarna att jag kan!



Hoppas allt är bra med O,E,P & Dig!

Kramar!

#5 - - Jenny:

Det är farligt när det dyker upp nytt julutbud - man vill bara ha och ha och ha... Håller med dig, älskar oxå julen :-) Ser fram emot att få en jul i nya huset, även om självaste julafton blir på annan ort. Hoppas bebbarna mår bra! Kram Jenny

#6 - - Sockenvägens Söta:

Löparen var verkligen en riktigt gobit! Tack föratt du påminde om att man faktiskt inte enbart kan köpa kläder hos H&M längre :-) Kram

#7 - - Anna:

söta grejer, gillade siffrorna :)

#8 - - Dessi:

Kul att H&M Home också har lite juliga saker! Älskar också allt som har med julen att göra, och det är så härligt nu att längta och fixa...



Kram Dessi!

#9 - - InneoUte-Malin:

Finfina saker! Gillar också att H&M kör lite jul. :-) Dina små guldklimpar är snälla som låter mamma surfa. :)