Runda vita bord

Jag får många frågor om vart jag köpt mitt vardagsrumsbord.
Hittade det på en returmarknad för 75:- & är nog det bästa fynd jag gjort.

Bild:privat
 
Några andra snygga kommer här:




#1 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Av alla bord du visar. Är ditt absolut snyggast... Skulle lätt kunna tänka mig ett likdant fast i svart i vårt allrum!



Kraaaaaaaaaaaaam!

#2 - - Sara:

Ditt bord är verkligen snyggt, gillar även din soffa... har en likadan själv ;-)

#3 - - Sara W:

vi har ett ikea imfors i vårt v-rum,dessutom ett likadant fat som står på...haha...kramar

#4 - - Milla:

Vilket fynd. Det är så härligt när man hittar guldkornen.Kram Milla:)

#5 - - Dessi:

Wow, så snyggt! Vi har IKEA Imfors!

#6 - - Knaada:

Många fina, men jag gillar ditt bäst. Det var verkligen ett fynd.

#7 - - Inspirera Mera:

Vilket underbart fynd!

Kram Sandra

#8 - - Camilla:

Vilket fynd!! Det passade perfekt :) Kram Camilla

#9 - - Camilla:

Ja det må jag säga, vilket fynd! :)



Kram Camilla

#10 - - Anna Söderberg:

FYND är verkligen rätta ordet för det bordet!!



Kram

#11 - - Lotta:

Hej!

Vi har länge letat efter ett runt bord till soffan för att kompletter allt det fyrkantiga i vardagsrummet också sprang vi runt på IKEA i en annan stad än vad vi annars brukar vara i och där hade de skyltat med ett barnbord som soffbord - så nu är det inköpt och det kommer nog bli kalas....det är bara fantasin som sätter gränser!

lotta

#12 - - erika:

å en monza-soffa ser jag;)

otroligt mkt fint du har här på din sida,

otroligt inspirerande!

önskade jag hade mera tid bara:-



**erika