#1 - - Lilla Jag:

Trevlig helg :)

#2 - - Milla:

Snyggt. Behöver mer fönster.Kram Milla:D

#3 - - Camilla:

oooh! va snygg... spn mpste jag juh ha till min sons rum..

trevlig helg..

Kram Camilla

#4 - - Lotta:

Vilken fin, ska spanas in.

#5 - - Dahlarna:

Håller med dig! Supersnygg! Kollade på den redan förra året, men hade tyvärr redan köpt alldeles för mycket (!!!) nytt till julfönstren då... Kasnke hittar jag någon plats i år... ;-)

Ha det så bra! KRAMAR!

#6 - - Dessi:

Riktigt snygg! Vi behöver en hel del till alla våra fönster! Trevlig helg! KRam!

#7 - - Therése:

Var där minsann idag, och kollade in den!

Ångrar mig såå nu att jag ingen köpte med mig hem!

Så det blir nog allt en sväng till stan imorn igen ;-)

Kram Therése

#8 - - Mari:

Iofs ska jag inte köpa en massa nu men dessa är lite svåra att motstå, har likadan fast då som lampskärmar och bara älskar dom.



Ha en bra dag!

#9 - - Linruz:

Mmmm de är super snygga.

Tyvärr räcker inte fönstren till...

kram Lina

#10 - - Sockenvägens Söta:

Tror min kommentar försvan, men jag tackade just för tipset, ska komma ihåg det nästa gång jag är i stan! Njut nu av dagen å kanske lite kladdkaka med! Kram

#11 - - Liw:

den var riktigt tjusig! =)

#12 - - Jenny:

Mysig lampa, man kan nog aldrig hitta för många fina lampor :-) Trevlig helg! Kram Jenny

#13 - - Knaada:

Helt klart ett alternativ till adventsljusstaken!

#14 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Ohhh! Tack för tipset! Hade varit perfekt til Wilmas rum där det är takfönster bara.... Man kunde kanske haft den på hennes byrå? Hmmm....



Kraaaaaaaaaaaam!

#15 - - Proforma - Irene:

Oj, så snygg! Blir nog snart ett besök på Hemtex!

Kram

#16 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Vilket bra tips! Den kan nog få hitta hem till mig!

#17 - - Anna Söderberg:

Fyndade 2 st för halva priset på mellandagsrean :)

Dom är så mysiga och fina!



Må så gott!



KRAM

#18 - - fru Sätterlund:

Jättefin, har en liknande i köksfönstret som jag köpte på Ellos för några år sedan :)



Jag har missat jättemycket hos dej, det måste vara något knas med Bloglovin, har inte fått dina uppdateringar!! Arg!



Du har så fint, vad smart att se till att få en fot till bordet först och sen vänta tills den rätta borsskivan dyker upp! Kul att ha något helt eget :)



Ha det gott,

Kram Therese

#19 - - HUSnrNIO:

Den hamnade i shoppingpåsen för mig också i fredags. Så fin:) Ha en trevlgi söndag.

#20 - - Therese:

Har en på storebrors rum...fast jag har haft den framme hela året då han har lite stjärn tema på sitt rum! Den är supermysig!! Tänk att oskar o ester redan är 7 veckor!!!!



Kramis

#21 - - Mary:

Gud, verkligen superfina! Och jag som verkligen är en stjärn-person. Måste ut och kika!

#22 - - Emelie:

Hej.

Du är inte intresserad av att sälja den lampan idag ?? Du får 400;- för den. Mejla om du är intresserad



Mvh Emelie