Glödlampa

Det är inte bara bebisbestyr här hemma:-) Lite inredning hinner jag med också.
Tänkte visa er min senaste tavla som vi har här hemma. Hittade en så läcker bild på en glödlampa som jag fixade till och skickade in för förstoring.

Nu fattas bara ett besök på ikea för inhandling av ram.


Bilder:privat

#1 - - Mamma iza:

Super snyggt!!!Att en enkel glödlampa kan bli så snyggt! Allt bra med er?

#2 - - Milla:

"Lysande"fyndigtVart skickar du dina alster för förstoring...tips emottages tacksamt.Kram Milla

#3 - - Lena:

Hej!



Vilken rolig idé med glödlampan.

Tänk att något så "enkelt" kan bli så roligt och effektfullt!



Vilket bra tips!



MVH



Lena

#4 - - Knaada:

Nu skäms jag en stund, jag gör alltid det när jag blir påmind om att jag inte skapar mina egna tavlor :)



Jobbar med bla illustrationer, men det blir väl som skomakarens barn kanske...



Superbra blev din glödlampa i alla fall, tuff idé!

#5 - - Linruz:

Åhhh vad snygg!

Frågar som Milla om du har något bra tips på var man kan skriva ut förstoringar.

Kram Lina

#6 - - Ammi:

Vilken cool bild. Vill också ha så fina tavlor som du har men jag har ju inte någon snygg tapet på väggarna. Tyvärr

#7 - - Ammi:

Vilken cool bild. Vill också ha så fina tavlor som du har men jag har ju inte någon snygg tapet på väggarna. Tyvärr

#8 - - Lotta:

Vilken fin! Du är så pysslig du. Hoppas allt är bra med er alla? I helgen blir det dop för min lilla kille, han är 3 mån nu, helt otroligt va tiden går. Kram

#9 - - InneoUte-Malin:

Snygg! Känner igen den där bilden. Grymt fin!

#10 - - Proforma - Irene:

Kul med en lamptavla, fin bild!

Kram

#11 - - Fia:

Hej!

Snubblade in på din blogg idag, och oj vad inspirerad man blir! Jättefin lamptavla!

Hur har du gjort med dina tygtavlor som man ser lite varstans? :) Vad har du som "ram"? Jättesnyggt verkligen! Kul att kunna variera tavla efter årstid :)

Och ett stort grattis till småfisarna! :)

Kram Fia

#12 - - Bodil:

Jag har några illisar jag skulle vilja trycka på lite snyggare och proffsigare sätt. Var framkallar/trycker du dina alster?

#13 - - Miar:

Kommer att bli jätte snyggt!

#14 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Läcker bild! Ska bli kul o få sen den på plats sen...



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!

#15 - - Malin Inspiration & design:

Japp, den är snygg den. :)

Hoppas det är bra med dig och bebbarna. :) KRAM

#16 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Cool! Grafiskt o snyggt!

#17 - - Erica fru och tvåbarnsmamma:

Åh gRATTIS till bebisarna! Jag följde din blogg dagligen för ett år sedan och beställde kuddar av dig, vet inte om du minns míg men...iallafall, vad glad jag är för din skull att allt gått så bra! Och vad fina de är! Måste också berömma dig för den häftiga planschen! Grymt snygg! Men så har du ju grym smak också=)

Vart hittade du motivet?

Vi håller på att göra en fondvägg av durkplåt här hemma så just nu surfar jag runt som en galning för att finna inspiration och lite industriella accesoarer.

Nu när du bloggar mer igen så ska jag besöka dig lite oftare!

kram Erica

#18 - - Johanna:

Åh så snyggt Jenny, jag har en massa bilder jag hittat som jag skulle vilja förstora...hur har du gjort? Jag pratade med min far igår om detta och han sa att bilderna på internet är så små så pixlarna blir "förstörda" då man förstorar upp bilden, hmm... så hur lyckades duktiga du? =) Hoppas allt är bra med dig och dom små och TACK för din kommentar på min blogg om vad som hänt mig, det hjälper att få stöd av andra. Kram Johanna

#19 - - Therese:

Tuff!! Sälv är jag helt blank på idéer känner jag!! ingen ork eller inspiration.....hoppas det snart kommer tillbaka!!

#20 - - Susihus:

Läcker! Ha en toppenskön fredagkväll och en go helg

Kram

#21 - - Jessica:

Hej! Å så fint det blev och oj så sugen man blir på bebisar igen då man ser dina två små! Jag undrar också vart /hur du tryckt din förstoring?



Ha en riktigt trevlig helg!



//Jessica

#22 - - H(OM)E STYLING -Inredning & Design:

Hur läcker som helst, vad kul! Kram Sofie

#23 - - Jennie:

Snyggt! Hur har du modifierat bilden? Vilken storlek gjorde du på förstoringen?

#24 - - Martina:

Vad du är påhittig hela tiden! Kram! /Martina

#25 - - Johanna:

Superfint, inspireras verkligen av allt ditt pyssel. Gillar tavlorna du gjorde med fotavtrycken också, jättekul idé! :)