Tack!!

Tack så mycket för alla gratulationer:-)
 Både här på bloggen men även via sms & mail. Har inte hunnit svara på något av dom men det kommer så småningom.
Det är fullt upp här hemma nu med allt vad 2 små innebär:-) Matning & blöjbyten står högt upp på listan;-) Men även en massa MYS.

Vill även skicka en hälsning till världens bästa mamma som jag inte skulle klara mig utan. Tack för att du är den du är och för allt du gjort & gör för oss.



Bilder:privata

#1 - - L:

#2 - - Lina:

Åh så söta dom är! Känns som en evighet sen min lilla kille var så liten, fast det bara är nån månad sen! Ni har en underbar tid framför er!



Kram

#3 - - Linruz:

Stort Grattis i efterskott...vilka underverk!!!

Hoppas allt är bra ed er.

Jag har bytt adress:

www.linruz.se

#4 - - Mirka:

De är så söta så det inte går att beskriva! Man blir heeelt överförtjust :)

#5 - - Milla:

Åhh vilka "gosar" som ni fått. Förstår att du har händerna fulla. Ha det gott Milla:D

#6 - - Thea:

Åh, har missat helt att kika igenom mina favoritbloggar och så har du gått och kläckt utan min vetskap. Stort GRATTIS till dina små, så otroligt fina underbara små söta bebisar. En av varje?



Kram och njut nu av din familj.

#7 - - Anna:

Vilka fina små underverk! Sköt om er! Kram Anna

#8 - - Jennica - Pieces of Jen:

Va fina dem är!!! KRAM

#9 - - jenny:

Shit vilka godingar. Där har ni gjort något jäkligt bra! Ta väl hand om de små liven....



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam1

#10 - - Emma:

Hej Gumman!

Vilka små gooooodingar! Uderbart!!! Längtar tills jag får träffa er! Miljoner kramar!

#11 - - HUSnrNIO:

Så fina era små är Ha en trevlig måndag.

#12 - - Martina:

Så fina dem är, skönt att du har en mamma som kan hjälpa och stötta er. Det är ju så tufft och en enorm omställning att få barn, dessutom två så kan tänka mig att ni har fullt upp. Inez är 6 månader nu och det är helt underbart! KRAM

#13 - - Hanna:

Jag tror att Ester är en mini-Jenny och Oskar en mini-Pelle, men samtidigt är dom typiskt tvillinglika:) Hade tänkt komma förbi å hälsa på snart, nästa vecka kanske om ni har orken för lite besök!

#14 - - Lissen:

Så nöjda och harmoniska dom ser ut dina "gullpluttar"! Vad skönt att du har hjälp av din mamma. Det behövas nog lite extra med två små, den första tiden. Kram och mys mellan alla blöjbyten!

#15 - - Anna:

vilka små fisar :-) så himla söta. Jag kan förstå att du har fullt upp.

Hoppas ni har det bra allihopa och en än gång grattis :)

#16 - - Jenny:

Åh de är ju verkligen så himla söta! Kan tro det blir en del matande och blöjbytande ;-) Sköt om er och hoppas ni alla slipper influensor och annat trist på hösten! Kram Jenny

#17 - - Lotta:

åh vilka små sötisar. Kan tänka mig att ni har fullt upp, kan bara tänka mig hur det är att ha 2 st, tycker det är ös med bara en. Hoppas iallafall att ni alla mår bra! Kram

#18 - - Ida:

Grattis! Vilka sötnosar!

#19 - - Sök och du skall finna:

Underbart!!

#20 - - Therese Turesson:

Herrejisses så fina dom är! Åter igen, grattis till er! :)

#21 - - Proforma - Irene:

Hallegoo... såna finingar! Så söta!

Skönt att få lite hjälp, det behövs så här i början. Det lär väl bli min lott om ett tag också men det gör jag så gärna!

Ha det gott... och mys!!!

Kram

#22 - - madde:

De är helt bedårande söta!



Och vad söt du är som skickar en sån fin hälsning till din mamma!



Ta hand om er.



KRAM

#23 - - petra:

naaaw, vilka godingar.



ta vara på all småbarnstid med dem för det går såååå fort, sen är dem stora.



stor kram till er

#24 - - JUNITJEJ:

Åh, en sådan sötnos!!

#25 - - InneoUte-Malin:

Galet söta! Lakanen är inte så illa de heller... ;-)



Hoppas att ni har det bra - kan tänka mig att det är fullt upp. Visst är mammor ovärderliga. Vet många som säger att de har fått högre tankar om och bättre relation till sina mammor när de själv blir mamma. Även jag! :-)

#26 - - Camilla:

Vilka söta små bebisar, grattis.



Fin blogg du har med mycket fina tips.

/C

#27 - - Mamma:

Tack min fina Jenny ,För dom orden, mina tårar rinner , dom värmde så, men du vet att jag hjälper så gärna er,så mycket jag bara kan,,,,älskar ju mina barnbarn och er,,,kramar

#28 - - Malin Inspiration & design:

Hihi, så SÖTA de är!!! :)

Kram på er alla !:)

#29 - - Anna Söderberg:

Guuuuud vad fina dom är!!

Blir avis på dig som fått ut dina nu :)

Snart är det min tur :)



KRAM

#30 - - Therése:

Dom är verkligen sååå söta!!

Det där har ni fixat riktigt bra ;-)

Kram Therése

#31 - - Emma Josson:

Grattis till de underbart söta små barnen =) Nu finns de riktigt många barn i byn!



Sen undrar jag vart du har köpt matrialet för att trycka tavlorna med bokstäver. Hoppas du har tid att svara =)

#32 - - Dessi:

Så underbara dom är! :)

#33 - - Therese:

Jenny! De är helt bedårande söta!!!!



Kram

#34 - - marita:

gud så söööta de är!!!!

#35 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Hoppas att allt går bra med små godingarna?



Kraaaaaaaaaaaaaaaam!

#36 - - MissStorm:

Ett stort grattis till era små mirakel!

#37 - - Laura:

Oh Gud vilka pluttisar! Tankar till er och er mysiga tvillinghimmel! =)

#38 - - a lovely borderline:

den första bilden är ju bara att dööö för! så söta båda två!

#39 - - ElinArmour:

Hej!

Tänkte bara tipsa om att du kan få en bloggdesign för 20 kronor här:

http://elinarmour.blogg.se/bloggdesign =)

Ta en titt! =)

#40 - - Malin S:

De är sååå vackra!

#41 - - Camilla(s nya hem):

Men så goa! Vad roligt att det verkligen syns att det är en pojke och flicka, många tror fortfarande att Lea är en pojke trots att hon är 15 månader!



Kan tänka mig att ni myser för fullt... Härligt! Visst är det så att båda föräldrarna får vara hemma när man fått tvillingar! Du måste skriva om såna saker, vill veta ALLT om tvillinglivet! :)



Kram!

#42 - - Jennie:

Men vilka sötisar!!!!

Stort grattis till gullepluttarna.

#43 - - Iris:

Vilka godingar du har! :) helt underbara



kram /iris

#44 - - caroline:

vilka sötnosar :)